The Ben Spies Method...

Hahaha klockren!

Kommer snubben köra MotoGP nästa år? Han var väl med i ett race som testpilot 2009?

Hahaha klockren!

Kommer snubben köra MotoGP nästa år? Han var väl med i ett race som testpilot 2009?
Han kommer köra för Tech 3 Yamaha 2010, 2011 kan han fortsätta där eller flyttas upp till fabriksteamet.
Han körde tre race som wild card för Suzuki 2008, Donington, Laguna Seca och Indianapolis och var även wild card för Yamaha på Valencia 2009.

Han kommer köra för Tech 3 Yamaha 2010, 2011 kan han fortsätta där eller flyttas upp till fabriksteamet.
Han körde tre race som wild card för Suzuki 2008, Donington, Laguna Seca och Indianapolis och var även wild card för Yamaha på Valencia 2009.

Ah just. Valencia, har gjorde ju tokbra ifrån sig. Kommer inte ihåg placering men det var ju inom topp tio om jag inte minns fel. Måste vara brutal skillnad mellan fabrikshoj och MotoGP.

Inte ser han ut att vara dvärg heller, men det kanske bara är för att jag sett han på en bild bredvid Pedrosa, jämfört med han så är alla NBA-långa hahaha

Ah just. Valencia, har gjorde ju tokbra ifrån sig. Kommer inte ihåg placering men det var ju inom topp tio om jag inte minns fel. Måste vara brutal skillnad mellan fabrikshoj och MotoGP.

Inte ser han ut att vara dvärg heller, men det kanske bara är för att jag sett han på en bild bredvid Pedrosa, jämfört med han så är alla NBA-långa hahaha
Han kom sjua. Hans WSBK Yamaha skiljer sig duktigt från en gathoj men visst är det skillnader. Han komemr vara den största föraren i MotoGP nästa år med sina 180 cm och 72 kg.

Han kom sjua. Hans WSBK Yamaha skiljer sig duktigt från en gathoj men visst är det skillnader. Han komemr vara den största föraren i MotoGP nästa år med sina 180 cm och 72 kg.

Hans kroppshydda tycktes ju dock inte hindra hans framfart på gridden nämnvärt på Valencia. ;)

Jaa det var ju. Annorlunda :va

Men ack så fascinerande.

Banlayout!

Tänkte precis som Ben Spies när jag tävlade ochså. Djuret var en vandrande Pinne (Phasmatidae).

Funka hur bra som helst. Toyman 402,33 adicted!:D

Längtar till säsongstarterna WSBK och motogp. Hoppas på att rossi får sin tionde vinst. Spies kommer nog som bäst hamna top5 även om jag inte tror han kommer göra det 2010.

Jäkla vinter, enda bra med vintern är att man kan gibba spel ;)

Haha, skön kille! Klockrent på rossi och kattungen i slutet också :). Jag tror också på top 5. Hade varit kul att se Rossi och Spies köra i samma team.

När jag kommer ner till 72 kilo ska jag tuta i min egen trumpet och skryta ohejdat. 125GP är en sport för fullvuxna.

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back