Forskarstudie.

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Jag har sökt utan att finna... så jag tar mig friheten att slänga upp en tråd om än kortlivad.

Jag tänkte härmed lobba lite för en forskarstudiesom drivs i samarbete med SMC. Det tar 15-20 minuter av din tid.

Medlem eller ej, ta tillfället i akt att belysa just DIN erfarenhet av att köra mc. Kanske tillfälle att gå med o stötta dem som driver vår sak?

:tummenupp

Last edited:
Försökte göra den tyvärr va den så dåligt utformad att jag efter en tids arbete helt enkelt gav upp

Försökte göra den tyvärr va den så dåligt utformad att jag efter en tids arbete helt enkelt gav upp

Ja, personligen får jag hålla med om att frågorna inte var helt optimala.
Antingen får man ställa svart-vita frågor eller en bredare gråskala av svarsalternativ, så som t.ex: "Någon enstaka gång", "i undantagsfall" eller "övervägande".

Över lag, så kommer man säkert att kunna skönja ett mönster ang förare som tagit någon form av vidareutbildning mot övriga.

Lite dum utforming av enkäten... svarade NEJ på frågan om kurser (har inte haft tid även om jag vill gå) o ändå kommer det upp en hel sida med hur kurserna (som jag inte gått) påverkat min körning....
Övrigt hyffsad utforming av enkäten

offrade lunchrasten på jobbet på dendär enkäten, frågorna va krångligt utformade och svarsalternativen fanns aldrig nåt som stämde, efter att ha offrat lunchrasten på ca 20min hade jag väl hunnit halv-vägs kanske, så vid middagsrast tänkte jag att jag gör väl klart enkäten då, fyllde i frågorna på den sidan klicka nästa så får man upp felmedelande om att man tagit för lång tid på sig och får börja om från början.

orkar inte lägga mer tid på at försöka klara hela :p

Dumma frågor
Skitankät!!
Typiskt jäkla Svenskt att bara ge ett alternativ när man har flera alt många Svar..:arsele

Dansken !!
Det här var inte bra:mad:

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back