Jag mår faktiskt dåligt.

På vintern renoverar man det som går sönder - italiensk hoj och fransk gti-bil gör valet av fritidsintressen enkelt.. sen designar jag lite ny elektronik till bägge fordonen nu under vintern - just nu har jag lött klart en batterirekonditionerare jag testar, samt håller på med byggmiljön till lite mjukvarusaker till insprutningen.

ovanstående talare roar sig tydligen med att gå i kyrkan på vintern:hihi

Jag känner samma sak. Var ute på promenad med frugan igår när hon putte till mig och undrade vart jag var.

I torpar´n svarade jag. Jag bromsade mig just om Otto på andra varvet...

End of story

[YOUTUBE-ID]ehy3Tny5SqI[/YOUTUBE-ID]

/ Jens

Last edited:
Man mår ju dåligt. Ägnade flera timmar i helgen åt att jämföra hur vatten kokar i olika typer av kärl. I vanlig kastrull kokar det vid 100 grader med stora bubblor. Men om man kokar i porslinsmugg kokar det med små bubblor vid 102 grader. Varför blir det så? Måste bli vår snart ...

Vad är problemet?

rave_re800powertek.jpg

Vad är problemet?

rave_re800powertek.jpg

En kompis var och hälsade på släktingar i norrland i mitten av åttiotalet.
De gick på snöskoterdragracing.
[YOUTUBE-ID]FI1XutkreY[/YOUTUBE-ID]
Det tyckte han var skoj.
Tjöppte en dragracingskoter.
Tog med hem till småland.
Fyra år utan snö.
Sedan snöade det.
Då startade den inte.
När vi fått igång den var snön borta.
Sedan dess har den aldrig startats.

Nu har jag iofs bara kört typ 16 mil på isen än så länge men det är sjukt kul. Fixa isdäck! PunGt.

vackert skrivet, blev serriöst as rörd!.. visst att det går att köra cross på vindern, men det är inte samma sak som att vakna upp en skön vårdag när fåglarna kvittrar, gå upp, käka frukost, sätta sig på hojen, känna draget när man vrider på gasen, dra ut till sköna fina plattser och bara njuta.. man! saknar sommaren!!:(

vackert skrivet, blev serriöst as rörd!.. visst att det går att köra cross på vindern, men det är inte samma sak som att vakna upp en skön vårdag när fåglarna kvittrar, gå upp, käka frukost, sätta sig på hojen, känna draget när man vrider på gasen, dra ut till sköna fina plattser och bara njuta.. man! saknar sommaren!!:(

Nä, då har du missat hur gött det är med en fin tur i skogen efter en go' frukost en härlig sommardag. ;) Enduro - åretrunt-kul av rang.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg