Skriv-vad-du-vill-tråden

nu ska du inte vara sån och grinig...:D:tungan:tungan

mitt tangentbord ryms inte någonstans heller..nog för att jag har stor käft men..:D:arsele:banana

Du, med tanke på hur slapp din ringmuskel är så ska det väl inte vara några som helst problem att få upp KB:t där va... :hihi

bara du håller dig borta från min ringmuskel i fortsättningen..:eek::skrämd:skrämd:skrämd

Det där var nog en mening som jag aldrig trodde jag skulle varesej läsa eller höra nånsin... :va

Förövrigt var jag och åkte lastbil på den berömda Bulten jag läst så mycket om här, idag(inga knäskrap dock fast chaffisan när på försökte...:D Hört att de kör som dårar på Bäckströms... :näsblod). Underbar väg. Förstår varför hojåkare gillar att köra där. Snubben jag åkte med ondgjorde sej "så smått" över dom.

Träningsvärk imorgon! Jym1 för första gången på... ehum... drygt tio år :gnissla

inte druckigt öl på ett tag ??..ölhävar armen legat i viloläge för länge..:D

Nytt år ny hoj:D
ska försöka att inte skrota den här:kryckor

gör så djäkla ont har jag hört..jag har lyckats hålla mig på hjulen länge nu...bortsätt ifrån den där taxin jag frontade då..:gnissla

Last edited:
Menar du att ni släpper in den där?! Hemma?!:skrämd

Jag gillar hans fru jäkligt mycket så vad gör man *S*
( För att undvika missförstånd nu så är det Bambi på gubbens konto för jag orkar inte logga ut honom och logga in mig själv)

Det där var nog en mening som jag aldrig trodde jag skulle varesej läsa eller höra nånsin... :va

Men snälla du, det här är ju Sporthoj.com, det är standard här!:fakta You have still some to learn grasshopper...:D

;)

Nytt år ny hoj:D
ska försöka att inte skrota den här:kryckor

Grattis, men no offense, är det inte läge då att uppdatera nick, avatar och bild?:)

Jag gillar hans fru jäkligt mycket så vad gör man *S*
( För att undvika missförstånd nu så är det Bambi på gubbens konto för jag orkar inte logga ut honom och logga in mig själv)

Jag vet inte om det gjorde saken bättre...:D

Last edited:
Men snälla du, det här är ju Sporthoj.com, det är standard här!:fakta You have still some to learn grasshopper...:D
;)

Jag vet inte om det gjorde saken bättre...:D

Jag håller med, finns INGET som är onormalt på SH, utom måndagsälskarsatansjävlanötter då

DET gör ALLTID saken faen så mycket bättre och saken blir nöjd också.. :hihi

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back