Fräck Video

Scorpiokid

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
2009,Kawasaki zx-10
Kan inte undanhålla denna film.Inspelad för några år sedan av killarna på MC-Huset i Malmö.Vi behöver sånt här nu för att uthärda vintern.

[YOUTUBE-ID]mLQgiSNOXlM[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
Jag får nog säga att jag måste hålla med apriliafanta, killen/tjejen som har skrivit den senaste kommentaren till klippet..

Därmed inget sagt om hur de kör, det såg riktigt roligt ut.

Jag får nog säga att jag måste hålla med apriliafanta, killen/tjejen som har skrivit den senaste kommentaren till klippet..

Därmed inget sagt om hur de kör, det såg riktigt roligt ut.

HAHAHA... de e ju inte samma scootrar fattar du väl? eller nya mopeder säljs med trim rör orginal i Sverige nu för tiden? :)

Och skulle de vara samma så är det deras privata som är uppputsade och utställda i butiken...

Last edited:
HAHAHA... de e ju inte samma scootrar fattar du väl? eller nya mopeder säljs med trim rör orginal i Sverige nu för tiden? :)

Och skulle de vara samma så är det deras privata som är uppputsade och utställda i butiken...

Nej, det fattar jag inte, eftersom jag inte är det minsta intresserad av mopeder och därför inte har nån aning om de har trimrör eller inte.

Och jag tror knappast att de som jobbar där har mopeder.

Antagligen är det beggade de säljer och trimrör säkerligen sitta på...

men herregud vad folk skall hålla på och bli irriterade på en massa antagande..

själv så antar jag att killar på mc-huset inte är så puckade att dom kör skit med skotrar som skall säljas och sedan lägger ut filmen på nätet ,

Det va deras egna scootrar och aprilia scootrarna(finns ordet?) är sr125 med 180cc kit.....

Så det inte nya EU mopeder från butiken som dom sedan ställt tillbaks, hur man nu kan tro det.......

De använder grejerna helt rätt!

Fattar inte detta jäkla ägande hela tiden men ingen jävel vågar använda sina hojar.

Låga mil och nyskick......man går back på sina grejer hur som helst så varför inte ha kul med sina prylar istället för att nån annan ska göra det?

hahhah som jag ska mobba nisse nästa gång jag är på jobb. moppefukko! :D:D:D

men herregud vad folk skall hålla på och bli irriterade på en massa antagande..

själv så antar jag att killar på mc-huset inte är så puckade att dom kör skit med skotrar som skall säljas och sedan lägger ut filmen på nätet ,

Vem blev irriterad?

du skrev med en irriterad uppsyn , och att du nu ifrågasätter mitt påstående gör ju bara min tes ännu mera sann :D

Din tes blir inte det minsta sann bara för att du tror mer på den.

Och jag är definitivt inte irriterad, de får göra vad de vill med sina/butikens saker. Jag kan hålla med om att det är korkat och oproffsigt om det är butikens moppar utan att bli irriterad över att de gör det.

Tror inte du riktigt förstår vad irriterad betyder, alternativt har du och jag en vitt skild tröskel för vad som retar upp oss.

Och jag är definitivt inte irriterad, de får göra vad de vill med sina/butikens saker. Jag kan hålla med om att det är korkat och oproffsigt om det är butikens moppar utan att bli irriterad över att de gör det.

Tror inte du riktigt förstår vad irriterad betyder, alternativt har du och jag en vitt skild tröskel för vad som retar upp oss.

hur kan du tycka det är oproffsigt? jag menar mopparna kommer knappas säljas som nya.....

rolig film

Hej Therése,mopparna var som Brink säger killarnas egna men för att få en kul vinkel på filmen så skulle det se som om dom kom från firman.
Under en tid så hade grabbarna trimnoja och fick en del moppar att göra 120-130 knyck och med 20 häst på veven så dom var ju mer MC än moppe.Pröva någon gång att köra trimmad tvåtakt det är askul.

:):)

Hej Therése,mopparna var som Brink säger killarnas egna men för att få en kul vinkel på filmen så skulle det se som om dom kom från firman.
Under en tid så hade grabbarna trimnoja och fick en del moppar att göra 120-130 knyck och med 20 häst på veven så dom var ju mer MC än moppe.Pröva någon gång att köra trimmad tvåtakt det är askul.

:):)

Jag tvivlar inte en sekund på att det är roligt, det skrev jag också i mitt första inlägg, men de flesta på detta forumet väljer ju att se vad de vill i andras inlägg, bara läsa valda delar och/eller tolka dem precis som de vill.

Trimma är alltid kul, men att få det att se ut som att det är firmans moppar var kanske inte helt genomtänkt. Kul, men inte smart om man tänker på firmans rykte. Inte alla som ser den filmen på Youtube läser din förklaring här inne, eller hur?

hur kan du tycka det är oproffsigt? jag menar mopparna kommer knappas säljas som nya.....

Nej, troligtvis inte eftersom det tydligen inte var firmans moppar (vilket jag fö aldrig har sagt att det var) men om de skulle säljas skulle de knappast visa filmen för presumtiva köpare heller.

Last edited:

:krama såja gumman , nu får du ta och ta dina piller mot allt för grov PMS , sen släpper vi det här och bara njuter av en kul film med övermotoriserade moppar :D

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back