Hur bred är en CBR 954RR?

Är det den helsvarta i Kalmar du ska köpa?

Njae den har jag funderat på, men har inte ringt honom ännu. Misstänker att det är polarens gamla och den funkade kanon när han hade den. Den var omlackad redan då.

-JP-: OK tack då vet jag. Lurigt med andra ord!

Tack Abbe, har sett dom två...ev den i Gb kan vara lite intressant, priset är ju bra.
Allra helst en fin svart 929:a, men dom kommer ju sällan ut på Blocket....

Biltmore: om det är den som min polare hade så vart den omlackade pga, enligt ägaren innan, att han hade tappat den i garaget. Men det låter konstigt för att motorkåpan på vänster sida vart skrapad, precis som den på blocket om du kollar. Så jag tror att den har vällt i fart.

Jag kan reg-numret på polarens gamla så får du reg-numret av den svarta så kan vi jämföra :) Hojen gick bra men hade missljud i ventilerna och orolig tomgång. Polaren lämnade den som inbyte när han köpte en 08-a och firman där han bytte in det visste vad missljudet berodde på och skulle åtgärda det.

Den undre var den jag var och provkörde. Ganska fin och nuvarande ägare har inte haft den länge. Men så är den ju tappad, märken på cuts-kåpan, höger sido-kåpa, broms-handtaget och backspegeln. Små kosmetiska saker och jag hade nog slagit till om det inte vore för detta med styr-låset. Känns lite osäkert. Vart helt omöjligt att låsa den med styret draget åt vänster. Åt höger går fint. Ägaren är i syd-afrika och kommer inte hem fören till sommaren så hans polare visade den.

Den övre har jag oxå funderat på (sluta titta på samma hojar som mig :krama )... först till kvarn? :)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back