Värk i fingrarna

Har aldrig tänkt på hur fingrarna ser ut vid kyla, men ska titta efter nästa gång jag fryser rejält :)

En bra kliniker ställer diagnosen för din sjukhistoria och en grundlig undersökning så min rekomendation är att du vänder dig i 1a hand till primärvården och en läkare som hjälper dig i diagnostiserandet.:tummenupp

Har du såpass stora besvär att du har problem att hålla ett glas tycker ja du ska ta o beställa tid hos en läkare direkt så slipper du sitta o gissa vad felet är. Jag har själv reumatism o ja kan säga att ja fick tillbaka mitt liv när ja kom till rätt läkare som gav mig medicin.

Det kan vara svårt o göra sig hörd hos läkaren, så skriv gärna ner dina problem på en lapp o ta med dig. Tex det du säger här:

* Ont vid kyla
* Svullnad
* Värre på morgonen, bättre vid rörelse
* Svårt o hålla glas

Det är lättare för läkaren att göra en bedömning om du förberett dig ordentligt o kan rada upp alla problem.

-Karin

En bra kliniker ställer diagnosen för din sjukhistoria och en grundlig undersökning så min rekomendation är att du vänder dig i 1a hand till primärvården och en läkare som hjälper dig i diagnostiserandet.:tummenupp

Kanske lät värre än vad menat var. Jag har inte jätteproblem normal. Visst har det hänt att jag tappat några glas för att jag inte klarat hålla runt glaset, men det händer inte särskilt ofta. Utan det är bara ett motstånd när jag håller runt det vilket gör att jag får koncentrerar mig lite mer. Och då att det ömmar.
Jämför med träningsvärk, man kan använda de trötta musklerna, men man undviker helst :tungan

Försvinner bara detta vädret så blir nog mina händer bättre med :)
Blir de inte det, så kommer jag göra som du sa och skriva ner allting, för annars lär jag säkert glömma hälften :D

Idag har jag varit och inhandlat två par magi-vantar :D Helt jäkla perfekta :D

Såhär ser jag ut nu när jag sitter vid datorn numera:
vantar.jpg

Helt otroligt skönt faktiskt :banana

Men..men..dom är ju trasiga, vore det inte bättre med ett par hela vantar. :)

Nej nej, måste ju kunna skriva på dator *tentapluggar* :D

Helt underbart sköna är de, speciellt med tanke på att min termometer just nu visar detta: :död:
temp.jpg

:D

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back