Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte ens likt ju, jefla skogstroll!![]()
Inte nog med det, han ska ha Kjol när han flöjtar i skinnet och klämmer på ett kojuver också!![]()
Du anar inte vilken uppmärksamhet man får från kvinnor när man spelar säckpipa iförd kilt...![]()

[YOUTUBE-ID]4CjiLikN4j4[/YOUTUBE-ID]
Här har vi ett bra exempel på klassisk solo piping. Perfekt accentuering, perfekt tempo och perfekta embellishments (de där små ljuden mellan noterna, "bladabatt!" typ). Major Gavin Stoddart, en av vår tids största pipers
![]()
Det är bara för att dom ser möjligheter med en kille dom kan låna kjolar av!
Du skulle få uppmärksamhet om du hade ett par skitsnygga pumps också!![]()

Men jag föredrar nog riktiga pipor![]()
Highland Cathedral ja. Tänka sig att du kom ihåg![]()
Du anar inte vilken uppmärksamhet man får från kvinnor när man spelar säckpipa iförd kilt...![]()

Synd bara att han i det klippet bara spelar högst okomplicerade slow airs.
Säckpipa bör förbjudas.
Edit:
Likaså Teos favoritinstrument häckpipan:
[YOUTUBE-ID]qSfi4j9vsPE[/YOUTUBE-ID]

Jag håller med![]()

Frågan är bara varför kvinnor ser det som en självklarhet att de ska få lyfta på männens kilt medan det är lika självklart att männen inte får lyfta på deras kjolar![]()
Dasken på säcken innan man börjar spela?
Kallas den för något?
Fyller den nån funktion eller är det bara en grej (eller ett tics) nån börjat med och alla andra känner sig tvingade att härma?![]()
Dasken på säcken innan man börjar spela?
Kallas den för något?
Fyller den nån funktion eller är det bara en grej (eller ett tics) nån börjat med och alla andra känner sig tvingade att härma?![]()
Ah, the technopipe!
Här har vi säckpipa så som det ska spelas:
[YOUTUBE-ID]2xgwRitTgU4[/YOUTUBE-ID]
Låten är för övrigt komponerad av gubben som jag länkade till tidigareI sanning en stor piper... Lyssna till och hänförs av "The Edinburgh military tattoo"!
![]()

Grym tråd Bushido, skoj med annorlunda intressen.
Min sambo mumlar nåot om kilt och bröllop om jag råkar nämna Skottland så hon hör det.
Edinburgh military tattoo är riktigt fett, rekommenderas varmt till dom som får chansen att besöka det.
Sist jag var i Edinburgh var det en tyvärr inte tattoo men jag fick ta en tur på borggården ändå!
Det är inte så stort som det ser ut när man ser det på film, det är bara Babben som är större i verkligheten.

Om du någon gång får för dig att plugga väg och vatten i Lund så är din plats i sexet given. Alltid när de visar upp sig sker det i kilt. Att då slänga med en säckpipa och kvällens sällskap är räddat.
Menar du vad det låter som (massor av ligga), eller har du bara missat någon bokstav?
Sexet?Menar du vad det låter som (massor av ligga), eller har du bara missat någon bokstav?
![]()
Annars har vi ju den eminente säckpipeblåsaren Bengt Alsterlind som ju för övrigt tagit säckpipebyggandet till nya höjder. Att han dessutom är villig att både spela och visa sina uppfinningar för allmänheten måste ju anses som mycket generöst.....eller?
[YOUTUBE-ID]jQybqkKTedQ[/YOUTUBE-ID]
Detta kan vara något av det roligaste som spelats in av DDR-Sveriges barnredaktion!![]()
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |