Isle of Man

Undrar hur dom reagerar.. Alltså dom som ligger och brassar helvet på Isle Of Man i manligaste klassen, sen helt plötsligt så kommer nån på yttern och kör om :skrämd

Det är ballt i rutan! Men fan vad grymt på ön

Jag å några polare åkte över 2004 för att kolla och jag hadde ingen aning on vad TT va ...Men jag vet och det är något jag kan varmt rek!!

Så hjä.. ballt..:tummenupp

Jag å några polare åkte över 2004 för att kolla och jag hadde ingen aning on vad TT va ...Men jag vet och det är något jag kan varmt rek!!

Så hjä.. ballt..:tummenupp

Körde ni nåt på banan? Har hört att sista dagen får allmänheten köra en runda med samma skydd och vägavspärrningar som de stora grabbarna.

Respekt åt killarna! De är banne mig MC-gudar, ingen dödlig varelse kör på isle of man. :yoparty

Körde ni nåt på banan? Har hört att sista dagen får allmänheten köra en runda med samma skydd och vägavspärrningar som de stora grabbarna.

Det är Söndagen innan racen börjar man för köra runt ön. Kallas även Bloody sunday för så många kör ihjäl sig.

Den filmen är bara sjuk!! filmen med John McGuinness däremot är jävligt skön!

Jag tycker den där filmen var bra! Så borde alla köra!!!

Men fan så sugen man blir på att gasa, borde stå nån varningstext för kännsliga tittare!
Jagvet inte om jag kommer kunna sova i natt... :va

Respekt åt killarna! De är banne mig MC-gudar, ingen dödlig varelse kör på isle of man. :yoparty

Det är ju tyvärr det dom just är, till dags dato är det 227 st (wiki)TÄVLINGSförare som dött, skall det räknas dårarna på mad sunday så är det minst dubbelt upp.

Förmodligen därför jag tycker det är lite obehagligt (faktist) att titta på dylika filmer, de är ju hela tiden millisekunder o ETT misstag från döden för åker du ikull på isle of man så är det oftast färdigkört..............

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back