Höjdarfilm på TV4 i kväll

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
A beautiful mind.

Om du inte sett den så får du inte missa denna. Har du annat för dig så spela in och se den liggande i soffan i morgon när huvudvärken lagt sig lite. En mkt bra film med Russel Crow i sin absolut bästa rolltolkning. Sen skadar det ju inte att skönheten Jennifer Conolly medverkar.

Direkt efter denna godbit sänds Pulp Fiction, jag utgår ifrån att den inte behöver någon presentation här.

Tack för tipset!
Har ännu inte sett den.
Vilken tid går den?

Verkade väldigt bra på trailern.
Förstår dock inte hur ni orkar se den på reklam-TV.
Finns förmodligen på Piratebay, annars för 50 spänn på Ginza och kanske ännu billigare i hyrbutiken.

Reklam i bra film är som salt i cognac eller ketchup på en skagentoast.
Förstör känslan helt och totalt.

Utekväll och nej jag kan inte spela in på min bluray spelare, tyvärr. Får ladda ner den där jag ladda ner alla mina semesterfilmer istället, tack för tipset!

Bah, det är ju Kommissarie Lewis på SVT1 och sedan kan man slå över till Dorm Daze 2 på TV6.

En ok rulle men obegripligt hur man kan rekommendera den när Zoolander går på TV4 just nu, en topp5-komedi, lätt.

Fy fan vad bra de är ihop, Ben Stiller och Owen Wilson. Så kommer Will Ferrell som grädde på moset. Priceless!

:galen

Lånar tråden...

Band of Brothers går på Svt 2. Reklam fritt och bra. Del 2 av 10 ikväll.

Vet att många gillar serien och det är ett utmärkt tillfälle att spela in om man inte vill köpa någon box eller sånt ;)

Håller med om att A beautiful mind är riktigt bra på många sätt. Dock är det omöjligt att se någon som helst film på tv4, då 30% av speltiden utgörs av reklamavbrott.

En ok rulle men obegripligt hur man kan rekommendera den när Zoolander går på TV4 just nu, en topp5-komedi, lätt.

Fy fan vad bra de är ihop, Ben Stiller och Owen Wilson. Så kommer Will Ferrell som grädde på moset. Priceless!

:galen

Ärligt talat, såg den för en stund sen (första gången). Själv är jag helt frälst av Will Ferrell. Men sanningens ord, den var inte vidare rolig. Då rekomenderar jag istället Old School (också med Will Ferrell), mycket roligare film (+ att man får se några tuttar).:tummenupp

Ärligt talat, såg den för en stund sen (första gången). Själv är jag helt frälst av Will Ferrell. Men sanningens ord, den var inte vidare rolig. Då rekomenderar jag istället Old School (också med Will Ferrell), mycket roligare film (+ att man får se några tuttar).:tummenupp

Jag är hängiven Ben Stiller-fan så jag är inte helt opartisk kanske men Zoolander är fullständigt fenomenal enligt mig. Skulle bli ett för långt inlägg om jag skulle börja lista upp allt roligt här.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg