Landskrona?

Nodde

Hangaround
Gick med
11 Nov 2009
Hoj
1992 Honda VFR 750F
På grund av ett havererat äktenskap blir jag i mars Landskronabo.
Det vore kul att lära känna nån där, gärna hojåkare......

Lilla Vilse, jag vet att du huserar i LA...

Last edited:
Välkommen till L-A. Jag bor i stan. Nästan. Nu slipper man kanske köra ensam till TT. Fast SuzukiMogge har ju "lovat" att börja köra.

Kan ju hämta mig "på vägen" om VFR:n vill ha sällskap av en "kompis" nån gång...

Jag huserar sydost om Landskrona....Annelöv
Kommer troligtvis att vara med på en del TT. Det är planen i alla fall.

Ja, jag håller ju till i Landskrona. :D Eller ja, min lägenhet i varje fall, själv är jag väl mest i Hbg ;)

Var kommer du flytta?
Landskronahem? Börja då bunkra upp med filtar och tjocka tröjor redan nu, för här är kallt... :näsblod

Vem väljer frivilligt att flytta ner till de där stället:va:va:va

o vilse flyttar juh faktis från de där stället snart förmodligen :)

Wivi: Klart min VFR vill ha sällskap av en annan VFR! (och jag tycker det är topp att det inte bara jag som kör sporttouring)

Carolines: Var i behov av en lägenhet närma Billeberga, SNABBT! Därav Landskrona.

Last edited:
Vem väljer frivilligt att flytta ner till de där stället:va:va:va

o vilse flyttar juh faktis från de där stället snart förmodligen :)

Ja tanke på att du är från Klippan så är väl det, det sista stället du hade flyttat till :krama (jag förstår dig). Har du btw sett hur det ser ut i hemstaden nu när alla vattenskallar har flyttat därifrån? Bara svartskallar.

Man kan fan fråga sig vad jag personligen tycker är bäst, får väl bli vattenskallar då svartskallar förstör för min del.

Det var ju riktigt tråkigt att höra Nodde! Beklagar även att äktenskapet inte höll...:gnissla

Bor visserligen inte i landskrona, men hit är du alltid välkommen på en dunk sprit eller 2:fyllisar

Välkommen till L-A. Jag bor i stan. Nästan. Nu slipper man kanske köra ensam till TT. Fast SuzukiMogge har ju "lovat" att börja köra.

Jodå,jag ska komma igång med lite TT mm så fort snöhelvetet försvinner :D .
Bor i Asmundtorp så visst skulle vi kunna få ihop ett gäng här nere o köra tillsammans (hem från TT iallafall,jobbar ju i Hbg,så kör ju direkt till YC från jobb) .Just nu mekar jag koppling på hojen,har asat in hojen i vardagsrummet :D .Ni är välkommna på en kopp kaffe eller nåt (typ pilsner) när ni vill.Pma mig så får ni mitt nummer .

Last edited:
Ja tanke på att du är från Klippan så är väl det, det sista stället du hade flyttat till :krama (jag förstår dig). Har du btw sett hur det ser ut i hemstaden nu när alla vattenskallar har flyttat därifrån? Bara svartskallar.

Man kan fan fråga sig vad jag personligen tycker är bäst, får väl bli vattenskallar då svartskallar förstör för min del.

AP AP AP:ajjabajja
inge skitsnack om klippan här nu

:)

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back