BostonGurka
Bannad
Jag orkar inte läsa allt som skrivs.
Vem är mest korkad?
Vem är mest korkad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Björn Ranelid
Maken till självupptagen människa har aldrig visats på tv. Han ger sig själv rätten till att kritisera allt och alla, men tål inte att någon säger någonting negativt om honom eller hans böcker.
Gw´s kommentarer till Ranelids utspel är klockrena. "han skulle hellre dö än att ta livet av sig". Han älskar sig själv för mycket för det.
Hans teorier kring Palmemordet kan man bara skratta åt.

jag höll med dig tills jag såg "stjärnorna på slottet" (vuxenvarning) härrom dagen.
Han verkar vara en grymt ödmjuk person till dom som förtjänar det! Inte alls som jag trodde innan!
Ranelid tyckte jag också var ett tvättäkta drygo tills jag såg stjärnorna på slottet och ändrade uppfattning helt om honom.
Har aldrig sett åldringarna på slottet men även jag hade mina förutfattade meningar om Ranelid men ändrade uppfattning om honom för inte allt för länge sedan då jag såg honom i ett par intervjuer och numera tycker att han verkar rätt vettig, om än på sitt sätt.
När man läser Skugges påhopp kan jag inte annat än hålla med den krönikör som kallade Skugge för "en prostituerad i Dumhetens tjänst".
http://www.lindaskugge.se/cldoc/124.htm
Skulle med det antydas att hon gör sig dummare än hon är mot betalning? Det tror inte jag. Hon är precis lika korkad som hon verkar.
jag höll med dig tills jag såg "stjärnorna på slottet" (vuxenvarning) härrom dagen.
Han verkar vara en grymt ödmjuk person till dom som förtjänar det! Inte alls som jag trodde innan!
www.svtplay.se
/ Jens
På förkommen anledning kryssade jag i att det ska gå att välja fler än ett alternativ i pollen.Alternativet "alla" saknas.
Vem fan är Björn Ranelid och vad har han åstadkommit för att få andas samma luft som resten av Sveriges "elit" av kändisar? Han är ju för gammal för att ha blivit känd genom att blogga eller vara med i en dokusåpa så antagligen har han gjort något på riktigt, men vad?
Ranelid tyckte jag också var ett tvättäkta drygo tills jag såg stjärnorna på slottet och ändrade uppfattning helt om honom. Visst, han är fortfarande självgod, men betydligt mer intressant än de andra två tillsammans.
Vem var det som retade Ranelid för att han sminkade sig så att han blev så arg, var inte det Skugge? Sjukt kul faktiskt.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |