Vem är mest korkad? Björn Ranelid? Linda Skugge? Leif GW?

Vem är mest korkad?

• Antal röstningar
    0
Skugge så klart!!

Björn Ranelid
Maken till självupptagen människa har aldrig visats på tv. Han ger sig själv rätten till att kritisera allt och alla, men tål inte att någon säger någonting negativt om honom eller hans böcker.

Gw´s kommentarer till Ranelids utspel är klockrena. "han skulle hellre dö än att ta livet av sig". Han älskar sig själv för mycket för det.

Björn Ranelid
Maken till självupptagen människa har aldrig visats på tv. Han ger sig själv rätten till att kritisera allt och alla, men tål inte att någon säger någonting negativt om honom eller hans böcker.

Gw´s kommentarer till Ranelids utspel är klockrena. "han skulle hellre dö än att ta livet av sig". Han älskar sig själv för mycket för det.

jag höll med dig tills jag såg "stjärnorna på slottet" (vuxenvarning) härrom dagen.

Han verkar vara en grymt ödmjuk person till dom som förtjänar det! Inte alls som jag trodde innan!

www.svtplay.se

/ Jens

Visst är Björn Ranelid en självupptagen drygputte, men man kan fan i mig inte säga annat än att han är intressant att lyssna på. Hans dag i "Stjärnorna på slottet" var ett av de bättre programmen i den serien genom åren.

Jämfört med honom är Linda Skugge en loser av oanade mått. Det var på tiden att någon talade om för henne vilken liten människa hon är. Heja Ranelid!

Bäst är givetvis Leif GW. Hur kan man annat än älska den mannen? Jag garvar gott inombords varje gång jag tänker på hans belåtna kommentar i dokumentären om Peter Bratt, om den gudomliga rättvisan i att Hans Holmér fick ansvaret för Palmeutredningen. Obetalbart. Sannolikt är hans böcker dessutom mer läsvärda än Ranelids. Om detta vet jag dock intet eftersom jag ej läst Ranelid.

Leif GW har fått nån märklig status som nån överkunnig snut, när han verkligen är en gammal ekonomiutredare som hade lite hållhakar på regeringsfolk och därför fick en professortitel och carte blanche i den allmänna debatten. Hans teorier kring Palmemordet kan man bara skratta åt.

Skugge har jag aldrig följt öht, men intrycket man får via löpsedlar är att hon mest skriker för att göra sig hörd eller nåt.

Ranelid tyckte jag också var ett tvättäkta drygo tills jag såg stjärnorna på slottet och ändrade uppfattning helt om honom. Visst, han är fortfarande självgod, men betydligt mer intressant än de andra två tillsammans.

jag höll med dig tills jag såg "stjärnorna på slottet" (vuxenvarning) härrom dagen.

Han verkar vara en grymt ödmjuk person till dom som förtjänar det! Inte alls som jag trodde innan!

Ranelid tyckte jag också var ett tvättäkta drygo tills jag såg stjärnorna på slottet och ändrade uppfattning helt om honom.

Har aldrig sett åldringarna på slottet men även jag hade mina förutfattade meningar om Ranelid men ändrade uppfattning om honom för inte allt för länge sedan då jag såg honom i ett par intervjuer och numera tycker att han verkar rätt vettig, om än på sitt sätt.

Har aldrig sett åldringarna på slottet men även jag hade mina förutfattade meningar om Ranelid men ändrade uppfattning om honom för inte allt för länge sedan då jag såg honom i ett par intervjuer och numera tycker att han verkar rätt vettig, om än på sitt sätt.

Våga kolla, du kommer gilla det.

Styrd frågesport ju!

Hur kan TS ha med två vettiga typer (om än den ena en övertrött tvättbjörn) och endast en idiot? :D

Skulle med det antydas att hon gör sig dummare än hon är mot betalning? Det tror inte jag. Hon är precis lika korkad som hon verkar.

Helt rätt!

Eller dummare - men vi har ännu intetagit del av all den oändliga dumhet denna människa kan kläcka ur sig!

Vem fan är Björn Ranelid och vad har han åstadkommit för att få andas samma luft som resten av Sveriges "elit" av kändisar? Han är ju för gammal för att ha blivit känd genom att blogga eller vara med i en dokusåpa så antagligen har han gjort något på riktigt, men vad?

www.svtplay.se

/ Jens

Jag fick lite samma uppfattning när jag såg den lilla bit av det där programmet jag orkade med.
Fast det verkar som han använder ganska stor del av sin tid till att berätta för alla hur ödmjuk han är...

Alternativet "alla" saknas.
På förkommen anledning kryssade jag i att det ska gå att välja fler än ett alternativ i pollen.

Vem fan är Björn Ranelid och vad har han åstadkommit för att få andas samma luft som resten av Sveriges "elit" av kändisar? Han är ju för gammal för att ha blivit känd genom att blogga eller vara med i en dokusåpa så antagligen har han gjort något på riktigt, men vad?

Det jag har förstått är att:

• Han har skrivit några böcker som bara en bråkdel av Liza Marklunds läsare vill läsa.
  • Han rakar armarna.
  • Han använder läppglans.

Last edited:
Ranelid tyckte jag också var ett tvättäkta drygo tills jag såg stjärnorna på slottet och ändrade uppfattning helt om honom. Visst, han är fortfarande självgod, men betydligt mer intressant än de andra två tillsammans.

Vem var det som retade Ranelid för att han sminkade sig så att han blev så arg, var inte det Skugge? Sjukt kul faktiskt.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg