Filmer och Bilder

en icke godkänd spricka gjorde att rivande å jävulskap stod på schemat idag.

nu ska jag ta å pipa in till rampus och få det svetsat,
nya packningar kommer på posten imorrn, sen återstår det moment som är mest spännande, att få ihop skiten igen! :tummenupp

Bifogat

• SL270141.jpg
    SL270141.jpg
    217 KB · Visningar: 70
  • SL270144.jpg
    SL270144.jpg
    253 KB · Visningar: 75
äntligen hemma i stan igen. Summan av resan resulterade i ett stycke hoj en ybergrym brödrost samt nya trelleborg dubbdäck :yoparty:banana

Bifogat

• race.jpg
    race.jpg
    65.6 KB · Visningar: 77
  • toster.jpg
    toster.jpg
    72.7 KB · Visningar: 66
  • Gilla
Reaktioner: SGM
äntligen hemma i stan igen. Summan av resan resulterade i ett stycke hoj en ybergrym brödrost samt nya trelleborg dubbdäck :yoparty:banana

Stenhård hoj, den blir klockren på gocartbana i sommar :yoparty :D

Den gick ju rätt fint, bara du kirrar tomgång på den så man hinner växla, gick ju t.om. att böörna med :hojbusa Se till att du får ledigt i helgen, så vi kan inviga dina trelleborgare nu, det är hög tid för det, och inga bortförklaringar godtas :D hehe

Stenhård hoj, den blir klockren på gocartbana i sommar :yoparty :D

Den gick ju rätt fint, bara du kirrar tomgång på den så man hinner växla, gick ju t.om. att böörna med :hojbusa Se till att du får ledigt i helgen, så vi kan inviga dina trelleborgare nu, det är hög tid för det, och inga bortförklaringar godtas :D hehe

Pratar du om Qvarnan när du pratar om böörna så är det inte annat än helgerån att göra så med en sådan hoj. :mad:

Välkommen i HSQ-klubben jag har en svartmyra 1946 så vi kan cruisa på onsdags körningarna.

Last edited:
Pratar du om Qvarnan när du pratar om böörna så är det inte annat än helgerån att göra så med en sådan hoj. :mad:

Kan så vara, men jag har bildbevis på när det böörnas med den moppen :yoparty

Ja vad säger man... det gröna växer bättre på hojen än i mina blomkrukor. Betyder det att man inte kört på ett tag? :brynad

Bifogat

• IMG_7555 (Medium).jpg
    IMG_7555 (Medium).jpg
    74.1 KB · Visningar: 63
Dagens aktivitet = krasch puckar och den fin fina mivv pipan, nöjd :Rockbanan

Bifogat

• DSC00877.jpg
    DSC00877.jpg
    239.5 KB · Visningar: 75
  • DSC00879.jpg
    DSC00879.jpg
    239.4 KB · Visningar: 69