Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var stor humor när hon häromdagen satt och bräkte ur sig att Angelina Jolie ser ut som ett sprängt rövhål, samtidigt som hon själv ser ut som något som tillbringat tuser år i en torvmosse.
Haha ja. Var inte det i sammanhang med att "alla som inte är blondiner är fula"?
Hon påstod ju även att Anna Skippers blonda hår inte var äkta. Det är ju hennes eget heller...![]()
Fy fan vilken samling med apor! En jävla tur att vi blivit av med dem från Sverige men synd att deras IQ-befriade själar ger en taskig bild av Sverige "Over there"...![]()
Vänta bara till nya säsongen av Hollywoodfruar (varför heter det så när dom inte ens bor i Holluwood?). Då ska ni få se Maria Montezumas mamma. Hon är ett ännu större ufo.![]()
Den kvinnans skönhetsideal är minst sagt vridet. Håller med psykologflickvännen ovan. Hon måste fan va ute på nån tripp.
Ja, nåt står definitivt inte rätt till hos den bruden.
Hon lider nog av en stor portion mindervärdeskomplex samt extremt kontrollbehov. Och det minsta hon känner av konkurerande brudar, då ska dom sågas vid fotknölarna för att hon själv ska må lite bättre.
En tragiskt figur egentligen.
Skipper tycker jag är helt OK, ser sund och trevligt kurvig ut, jämfört med den trådiga gnällankan.
Såg halva första avsnittet...men blev allergisk och fick knäppa om.![]()
Det är faktiskt så man hoppas att ankchefen behåller hela förmögenheten i skilsmässan, så att gnällankan får flytta hem till Bjuv utan ett öre på fickan. Det skulle måhända lära henne lite normal ödmjukhet.![]()
Skulle inte tro det, dårå.
Hon skulle i sådant fall omgående få ett programledarjobb och TV4 eller Kanal 5.
Alternativt en dejtingshow med titeln "Den rätte för Anka".
... gnällankan får flytta hem till Bjuv utan ett öre på fickan.
Jag tycker hon ska stanna på andra sidan vattnet.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |