Julafton

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Fler än jag som känner för att rymma fältet framåt kvällen under julafton? :D

Någon som vill träffas? runt 21-22? (har inte kollat hur mina tåg går dock...)
Se film eller göra något annat värdelöst? :D

fick precis reda på att mina föräldrar ska glo på ANNA ankas jävla jul :huvet:huvet:huvet:huvet vill fly innan kvällen

Ska för fan vara KALLE anka inte nån jävla anna anka !!!!!

Det där är inte sunt. Man vill inte se eller höra Anna.
Kasta ut deras TV genom fönstret, rädda dem.

Det där är inte sunt. Man vill inte se eller höra Anna.
Kasta ut deras TV genom fönstret, rädda dem.
Mavve, ibland säger du kloka saker. :tummenupp

funderat på det, ska nog dra till kyrkan och be 3 timmar, måste rådgöra med Herren hur jag ska bekämpa detta djävulsverktyg
Exorcism Ripster, exorcism

@Vilse,

man skall inte "fly" på julafton. Då brukar det serveras snaps, julöl och julgrogg. Varför skulle man vilja fly från det? :va

Last edited:
@Vilse,

man skall inte "fly" på julafton. Då brukar det serveras snaps, julöl och julgrogg. Varför skulle man vilja fly från det? :va

Dricker inte alkohol på julen, tycker inte det hör ihop :tungan (på sin höjd möjligen ett glas vin/glögg).
Firar bara med familjen och gammlafarmor, och efter 8 timmar i deras sällskap börjar jag bli lite rastlös :D

Dricker inte alkohol på julen, tycker inte det hör ihop :tungan (möjligen ett glas vin/glögg).
Firar bara med familjen och gammlafarmor, och efter 8 timmar i deras sällskap börjar jag bli lite rastlös :D
Dricker inte alkohol?!? Hur fan firar man då jul?? :D

Dricker inte alkohol på julen, tycker inte det hör ihop :tungan (på sin höjd möjligen ett glas vin/glögg).

Ahh så det var din familj som "Tomten är far till alla barnen" baserades på?

därför denna nya filosofi om en "vit" jul ?

SKITSNACK! ALLA svenska traditioner ska man supa skallen av sig, oavsett det grundliga budskapet.. Juste, du är holländska i botten.

Julen är i mitt tycke barnens högtid, och barn och alkohol hör inte samman :mattias

Nu är iofs yngsta barnet hos oss min lillebror, och han är 20... Men ändå :tungan

hör du inte hur du knäcker dig själv, viss jag håller också med om att julen är barnens högtid men när den yngsta i rummet får köpa sprit på systemet så är det de vuxnas högtid... såvidare inte din lillebror vill sitta i farbror tomtens knä och berätta om han varit snäll eller inte

Vi har aldrig druckit sprit på julen (bortsett från glögg, och möjligen på sin höjd ett glas vin). Och än har vi inte ändrat de traditionerna även om det inte finns barn längre. Och jag ser ingen anledning till att bryta dem heller :tungan

Julen firas med familjen i lugn och ro, det behövs ingen sprit då ;)

Vi har aldrig druckit sprit på julen (bortsett från glögg, och möjligen på sin höjd ett glas vin). Och än har vi inte ändrat de traditionerna även om det inte finns barn längre. Och jag ser ingen anledning till att bryta dem heller :tungan

Julen firas med familjen i lugn och ro, det behövs ingen sprit då ;)
Hö hö hö hö... nu kommer den verkliga anledningen fram till varför du vill rymma. Ni har ju traaaadigt. :D :pannkyss

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back