Kalleman1
Ängel trots allt
Bland de hojarna i den prisklassen: Alltid CBR 954, sjukt läcker hoj 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

V-twin all night lååååång
+++++Aprilia Rsv+++++
Ljudet, motorn, chassit, bromsarna, mm
Värdelös åf organisation och en konstruktion som andas sent 90 tal drar ner intrycket.
Har då aldrig haft problem med Åf. Mycke rykten som inte är helt sanna. Ang konstruktion håller den mkt bra till den körning man kan prestera på gatan, då den var före i sin tid.
, har en sån banhoj, den är fantastisk eftersom den är preppad till max. Köpa en som gathoj? Aldrig. Den är ju ful som stryk!Många som har väntat på en specialmutter i 4 månader och till slut fått mordhota danskjävlarna som importerar för att få något...
Sök på ämnet på forumet så får jag och MC-Doktorn vatten på våra kvarnar...
Angående hoj. Jag har åkt alla de hojarna du väljer mellan, ägt en GSXR1000-03 i 1500 mil, åkt ganska mycket ZX10R 2004 (både egenägd banhoj och polares hoj) och provat på dom andra hojarna.
Aprilian är för frälsta. Det är en klump med för lite effekt. Gammal konstruktion.
GSXR1000 är mycket trevlig, men lite sävlig. Går som ett skott (som om någon sporthoj inte gör det)
Fireblade 954RR är väldigt snäll och lättkörd. I mina ögon väldigt snygg med. Finfin kvalitet och superba bromsar.
Fireblade 1000RR är lite som en volvo 240/740. Bjuder inte på något spännande alls enligt mig.
Ducati är fint, men dyrt. Jag anser att man kan lägga pengarna på soppa för fler mil istället för att serva hojen för hutlösa summor.
ZX10R 04/05 är superhärlig. Lättkörd, hysterisk motor, aggressivt utseende enligt mig och allmänt riktigt charmig hoj. Har problem med generatorer (ska vara bytt på garanti) och är nervig utan styrdämpare. Men det har nog alla vid det här laget.
ZX10R 06/07. Fula ankungen, har en sån banhoj, den är fantastisk eftersom den är preppad till max. Köpa en som gathoj? Aldrig. Den är ju ful som stryk!
R1 01/02 Lok
R1 03/04 Snyggare lok. Men själlös.
Så, det var mina små åsikter om hojarna.

Åk till Tyskland och hämta dig en Mv Agusta F4 1000 S, de ligger bra till prismässigt nu![]()

Blir lite osäker på hur jag ska tolka ditt inlägg då jag har svårt att se ironin i det hela...
Men varför skulle man vilja ha en sån när man kan köpa en gixxer?
Dels får man en bättre hoj och sen slipper man den svettiga resan till tyskland..
Eler menar du att man skulle göra det för att köpa hem en massa öl och sprit också? Jag förstår inte ritkigt..
F4:an är nog jämnbördig med K1-K2:an om inte bättre. De jämför ju den med K5:an...
Billigare försäkring.
Snyggare.
Ovanligare.
![]()

|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife