HQ, HD, övergrymma MC-filmer?

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag letar sådana där filmer som har lagt stort jobb på kamera-arbetet, grymt klippt, bra kvalité, snyggt filmat eller filmer med sån jäkla inlevelse! Även snygga onboard-filmer kan förekomma...

Har lite polare som inte förstått känslan av hela hoj-grejen och jag vill kontra med nått jääkligt snyggt och imponerande!
Hjälp! :banana

Va bra, hoppas på fler! Hade inte KTMen varit så ful och låten varit så 80-tal hade den varit en god kandidat ;)
Jag har sett nån ombordfilm med sjukt skön känsla, kan ha varit från usa. Bra kvalle också... Men vad kan det varit för nån :va

Last edited:
Denna har rätt bra känsla, men på tok för lång och tråkigt intro...
[youtube-id]lbiIn0biadY&feature=related[/youtube-id]

Det är nog rätt svårt o förmedla känslan med en film om man faktiskt inte suttit på en hoj, frälst blir man nog inte förrän man faktiskt provat, men försöka duger ju =)

Ta med honom på en tur i sommar annars, så kanske han/hon fattar? =D

Inte helt enkelt att hitta en film som har allt, men visa en liten snutt av den här tillsammans med andra blandade filmer..Leta på tuben efter filmer från "Deals Gap" i USA.

Som sagts tidigare..ta med dem ut på en tur i sommar..över Gräsås och till Falken, så de får känna på det lite :banana

brings back the 80´s :D
för dom som inte var där och upplevde den så var den färgrann. Och med yvigt hår.

Klockren video :)

Last edited:
@BJN: Wow, Isle Of Man-klippet var riktigt tufft! Som vanligt så är smaken som baken vad gäller musikval i videos och jag hade föredragit nåt annat men satan vilken fartkänsla! Jag gillar också när han lägger huvudet mot tanken i slutet.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back