Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dreamfighters.com

Jag tycker Bob sapp kan skriva för ufc så kan lesnar få möta honom.
Dom två matchar varann ganska bra![]()
Fedor "förlorade" väl 1 match pga att han var tvungen att bryta när han började blöda lite vilket var reglerna. Det är hans enda förlust om man kan kalla det om jag inte har helt fel.
Inte så insatt i UFC men Fedor har väl mött ett antal champions från just UFC?
Enligt mitt kunnande så finns det ingen bättre fighter.
håller absolut med dig, pudzian är grym som strongman men om han ska platsa som fighter så måste han jobba MYCKET med sin teknik (för att det ska bli underhållande att se på).
Sapp hade åkt på så jävla mycket stryk. Han såg ju ut som en liten fjolla när han fick möta nån i sin egen size. Hong man choi eller vad han heter.

Lesnar..
Jävlar vad man kommer långt på att ha slagit sönder mir och knockat en gubbe (visserligen en gubbe i väldigt bra form), om man jämför med fedor som efter att ha plöjt igenom hela pride obesegrad är "fet och överskattad"
teori: lesnar kommer aldrig tillbaka pga sjukdomen och dana kommer försöka mjölka så mycket han kan på det genom att bygga på den redan sjukt överdrivna hypen kring honom
Så blir han en legend, deras 'fedordödare', om bara han inte haft skadan, dÅåå..!
Och även om han kommer tillbaka kommer han och white att kunna falla tillbaka på sjukdomen närhelst lyckan i fighterna vänder
Jag vet, att ogilla dana är nästan klyschigt men va i helvete
Fedor "förlorade" väl 1 match pga att han var tvungen att bryta när han började blöda lite vilket var reglerna. Det är hans enda förlust om man kan kalla det om jag inte har helt fel.
Inte så insatt i UFC men Fedor har väl mött ett antal champions från just UFC?
Enligt mitt kunnande så finns det ingen bättre fighter.
Hehe håller med om rubriken...finns så mkt åsikter om detta så det e sjukt..
Även jag hoppas att fedor krossar lesnar, och som jag har förstått det så har det varit snack om att fedor ska gå till ufc från strike-force...men rykten somsagt..
visst har han det, 31 vinster och 'inga' förluster, han är en maskin
eller så fortsätter han bara att behandla folk som fotbollar!
jo visst han vann med den tekniken och han kan säkert göra samma sak mot andra, bättre fighters, men hur kul är det att se på![]()
Ne, Fedor måste verkligen ha bättre motstånd.
Lite jobbigt när han äger folk i första sek i första ronden.
tror han syftade på mariusz
Jag tyckte det var lite kul att se, freakshow eller inte så kommer jag nog följa hans kommande matcher, ska bli intressant att se om hans styrka kan kompensera för bristen utav skicklighet
visst var sparkandet brutalt effektivt men när han svingade på det kraftfulla viset lämnade han stora luckor i försvaret. Najman - en proffsboxare är väl det bästa målet för denna behandling och blev helt överväldigad men tror absolut inte mariusz kommer kunna lita på den tekniken i framtida matcher
tror han syftade på mariusz
Jag tyckte det var lite kul att se, freakshow eller inte så kommer jag nog följa hans kommande matcher, ska bli intressant att se om hans styrka kan kompensera för bristen utav skicklighet
visst var sparkandet brutalt effektivt men när han svingade på det kraftfulla viset lämnade han stora luckor i försvaret. Najman - en proffsboxare är väl det bästa målet för denna behandling och blev helt överväldigad men tror absolut inte mariusz kommer kunna lita på den tekniken i framtida matcher

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |