Vad har hänt?

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
För blev man Bannad titt som tätt.
Men nu har jag inte blivit det på ett bra tag. Men känner jag skulle behöva bli det över jul så jag kan koncentrera mig på vesentliga saker. Så som typ städning :rolleyes:

Vad ska jag göra?:va

Glömde jag säga att jag har sjukt tråkigt. Full o hemma kl 12. Bedrövligt:huvet:huvet

Håller med, har bara blivit skenbannad på hela året.
En av moderatorerna "bannade" mig men glömde banna så han skickade bara ett argt mail för att jag kallat honom "MF", vad det nu kan betyda. :gnissla

sup mer

skriv något till swedie

bli bannad

En av moderatorerna "bannade" mig men glömde banna så han skickade bara ett argt mail för att jag kallat honom "MF", vad det nu kan betyda. :gnissla

har du vaknat till liv igen? länge sen man hörde något från dig

Last edited:

Det är väl nå´t de flesta av oss på SH kan vara överens om att du är.

Vad hade du gjort då, ja förutom MF:andet?

Det var iaf inte jag som var offret för ditt sweet talk den gången :arsele

Vad hade du gjort då, ja förutom MF:andet?

Det var iaf inte jag som var offret för ditt sweet talk den gången :arsele

Det var just det, jag påstod att en av moderatorerna var "MF". Han tog det negativt och trodde jag menade moppefucko bara för att han kör 125cc, medans jag egentligen menade "mycket fin" eller "my friend". :gnissla

Hur som helst så vart han sur och bannade mig, trodde han. Fick ett väldigt myndigt meddelande om hur dum jag varit mot honom och att nu får jag vara bannad en vecka för att jag var så fräck att jag kallade honom "MF", men bannad var jag inte så det var bara å köra på.

Senaste banningen var för övrigt en dubbelbanning, det var två moderatorer som kom just till din undsättning när jag varit tarvlig, så båda två bannade mig om jag minns rätt. Åh vad du charmat många må du tro! :) Tro inte korvgubbe fått så fina undsättanden som du fått, tro inte det. ;)

:banana

Senaste banningen var för övrigt en dubbelbanning, det var två moderatorer som kom just till din undsättning när jag varit tarvlig, så båda två bannade mig om jag minns rätt.

Dubbelbanning, så pass?
Fast då ska vi inte glömma bort att det också fanns skäl för det :krama
Det är nästan så jag känner mej lite stolt nu. :)

Dubbelbanning, så pass?
Fast då ska vi inte glömma bort att det också fanns skäl för det :krama
Det är nästan så jag känner mej lite stolt nu. :)

Hur bar sig Markus åt för att förtjäna en dubbelbanning?? :lol Berätta! Jag måste bara lära mig hur man gör.:)

Tro inte korvgubbe fått så fina undsättanden som du fått, tro inte det. ;)

:banana

Korvgubbe behöver väl knappast understöd i kampen mot cynismer, ytishat och extremism. Solid av a rock. En moderator som rycker ut och spelar vite riddaren för att rädda korvis avslöjar sig själv som en första klassens :mattias

Last edited:
Hur bar sig Markus åt för att förtjäna en dubbelbanning?? :lol Berätta! Jag måste bara lära mig hur man gör.:)

Korvgubbe behöver väl knappast understöd i kampen mot cynismer, ytishat och extremism. Solid av a rock. En moderator som rycker ut och spelar vite riddaren för att rädda korvis avslöjar sig själv som en första klassens :mattias

Bakgrunden till det där beror nog på vem man frågar, frågar du dundret så är bakgrunden att jag var gräsligt otrevlig antar jag, frågar du mig så var moderatorerna lite för snabba att hjälpa en kvinna i nöd och frågar du moderatorerna så tyckte de nog att de gjorde en rekorderlig insats.

korvgubbe rår sig själv, det gör alla Bror Duktig. :krama

Bakgrunden till det där beror nog på vem man frågar, frågar du dundret så är bakgrunden att jag var gräsligt otrevlig antar jag, frågar du mig så var moderatorerna lite för snabba att hjälpa en kvinna i nöd och frågar du moderatorerna så tyckte de nog att de gjorde en rekorderlig insats.

:yoparty

ApftSg4I1ih8f34g8oaxuA5fo1_400.gif

Du har blivit soft, en mjukis. Det händer de flesta. Lite förvånande att det gick så snabbt med dig bara.

Det där gjorde mig inte klokare. Hoppet står till Dunderdamen...

Och vi blir aldrig bannande heller.:hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!