Tuffa grabbar

Jag tror på Sanchez och tyvär så tror jag kongo läxar upp mir, men jag håller på frankie :)

Haha...fegar runt i ufc.....Dem flesta i ufc är gamla pride fighters....
Och om man kollar på emilienkos knockouts så ser dem ut att vara typ lyckosvingar står och skakar med handen och hoppas på träff..
Jag gillar då mer tekniska fighters som har talang och inte tjockisar som lesnar som lägger sig över och bara ligger där som en säl och slår...

Detta är fedor! Titta gärna när han gör mos av Tim Silvia.
[YOUTUBE-ID]LMFcqdf4nAM[/YOUTUBE-ID]

Förresten "spiderman" Andersson är så jävla osportslig, men visserligen duktig.

Last edited:
Hahaha..Förstår inte vad du menar med halv fulla arenor,om jag har förstått så är det slutsålt till ungefär alla matcher,och sen att man inte ser vad dem gör..vad fan snackar du om?

Läs om läs rätt, de som tittar på det ser inte vad de gör i ringen, alltså de förstår inte... det är som när en brud kollar på hockey, hon fattar inget annat än när det blir mål.
O om man räknar publik så är väl 15000 på UFC en hög siffra, i Pride var väl 30000 en låg siffra...

Jag tror på Sanchez och tyvär så tror jag kongo läxar upp mir, men jag håller på frankie :)

Detta är fedor! Titta gärna när han gör mos av Tim Silvia.
[YOUTUBE-ID]LMFcqdf4nAM[/YOUTUBE-ID]

Förresten "spiderman" Andersson är så jävla osportslig, men visserligen duktig.

Där ja, se den levande legenden.
Och han är dessutom en extremt sportslig snubbe, hans firande består nästan alltid i en knuten näve sen är det bra :D

Last edited:
107an kommer bli grym. Jag tror på sanchez faktiskt, han är en grym fighter. Penn har inte imponerat på mig sensate fighterna han gått.
Mir hoppas jag vinner, men hans senaste match var pinsam. Hoppas verkligen han har shapat upp sig. Länge sen man såg en riktigt bra match.
UF 10 var bra. Men ufc har vart tråkigt sedan 101an...

Och för er som tror pride är en barnlek :rolleyes:

[YOUTUBE-ID]uH0xtJZ-DW0[/YOUTUBE-ID]

Jösses, sista personen lär ju ha brutit nacken? :näsblod .

Förövrigt känns ju pride hårdare än ufc? mindre reglerat. t.ex tillåtet med knä å spark mot liggande?

Last edited:
är lite tveksam till hur fedor klarar sig mot eliten nu för tiden...
han är ju helt klart grym men han har inte slagit några bra figters på länge tycker jag..
varken sylvia eller arlovski är på sin topp längre, och det jag sett av brett rogers är några fighter mot halvfeta killar som liknar bar brawlers...
skulle gärna se han i uf och hur det skulle gå där..
och att pride fighters var dopade är ju inget konstigt, eftersom dom inte hade doping kontroller alls i japan

...men det finns en som skulle krossa dem Andersson "The spider" Silva... Finns nog ingen bättre fighter på denna jord...

Han är fruktansvärt duktig.

En annan grym fighter som är en fröjd att skåda, med karatestil och allt, är Lyoto Mashida. Ödmjuk kille, precis som GSP. Jag vill så gärna att han ska mosa jättebebisen Brock Lesnar.

Såg förresten Zone igår apropå dåliga fighters. Eddie B! :D Blir matchad mot nån rysk byfåne som är lika fet. Kan inte tjocke-Eddie åka till staterna så att han blir krossad av nån riktig fighter istället?

Ska förövrigt bli intressant att följa Alexander Gustafsson. Grym knock i Manchester :tummenupp

Last edited:
Skum bugg i forumet:
När man klickar på denna tråd kommer man in i Nytekniks white trash-tråd, hur är det möjligt?

:confused:

Detta skrev du:UFC så har du hälften så stora arenor men ändå inte fullsatt och knappt nån vet nånting om va som händer i buren annat än när nån blir knockad, typiska amerikaner bara helt enkelt.

vad gillar man med doping och head-stomping jo skitfränt om man är 14år.
Visst Pride var bra men mer reglerat nu..
Tror dem flesta vet vad som händer i buren...du ska nog se att det är samma tittare som det var i pride som det är i ufc....och jo dem e fullsata...och visst galorna är mindre men hade du tänkt att gå och se någon i verkligheten?
Tittar antalet för oss privat personer är inte så relevant vad som händer i buren är det som är kul att titta på inte antalet besökare.
Låter mer som du inte vet vad su snackar om... Har sett ett par matcher med fedor.
Som stiff sa han har inte kört i ufc än och där kommer han få det svårare...

Detta skrev du:UFC så har du hälften så stora arenor men ändå inte fullsatt och knappt nån vet nånting om va som händer i buren annat än när nån blir knockad, typiska amerikaner bara helt enkelt.

Tror dem flesta vet vad som händer i buren...du ska nog se att det är samma tittare som det var i pride som det är i ufc....och jo dem e fullsata...och visst galorna är mindre men hade du tänkt att gå och se någon i verkligheten?
Tittar antalet för oss privat personer är inte så relevant vad som händer i buren är det som är kul att titta på inte antalet besökare.
Låter mer som du inte vet vad su snackar om... Har sett ett par matcher med fedor.

Jag gillar snygga submissions..

Amerikaner är okunniga i all sport de kollar på, galorna är mindre o hela spektaklet runtikring är inte lika "wow", det är sant att det inte är så relevant för mig hemma framför TVn, men som sagt så är det ju ganska relevant för de som är i buren.
Jämför en entré med Sakuraba i Pride mot en entré med nån stor i UFC, lite hiphop/hårdrock o han går fram till buren med lite eskort och publiken verkar mer intresserad av att skrika in i kameran med sin Bud i handen o Tapout t-shirt.

Fedor "förlorade" väl 1 match pga att han var tvungen att bryta när han började blöda lite vilket var reglerna. Det är hans enda förlust om man kan kalla det om jag inte har helt fel. :va
Inte så insatt i UFC men Fedor har väl mött ett antal champions från just UFC?
Enligt mitt kunnande så finns det ingen bättre fighter.

Satan! :eek: Aldrig varit aktuell för UFC?

Vilken kanal sänder Pride egentligen?

Jag vet inte jag "köper" dvd. :)

VARFÖR? ska fedor gå till ufc? varför skulle han göra det?.
För att dana white säger det eller för att lesnar som har 3-1 i mma rekord och vill möta fedor?.

Du skulle nog börja kolla fakta och börja titta på lite olika mma forum.
Bara om du vill veta så är det bättre fighters i pride , spec heavyweight.

Last edited:
Jag vet inte jag "köper" dvd. :)

VARFÖR? ska fedor gå till ufc? varför skulle han göra det?.
För att dana white säger det eller för att lesnar som har 3-1 i mma rekord och vill möta fedor?.

Du skulle nog börja kolla fakta och börja titta på lite olika mma forum.
Bara om du vill veta så är det bättre fighters i pride , spec heavyweight.

Pride finns inte mer...sålt för ett par år sen...

Inte långt kvar nu. Hade velat se det direkt men lutar nog åt att spela in.

Bukten? :D

Du, Thailandskillen, take a chill pill. :tungan

De e ju bara sisådär 3-4 timmar eller nåt..
Själv råka jag somna på soffan en sväng förut, samtidigt som det för övrigt visst brann i en lägenhet här på gatan såg ja precis på tidningens hemsida, så man får väl va vaken ett tag till.. :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg