Tuffa grabbar

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Mir vs Kongo

Penn vs Sanchez

Hur tror ni det går? Nån som ska sitta uppe och titta live?

:banana

En rymdstation mot en nation i afrika?
Njaa, tror mer på rymdstationen. Gillar rymdforskning...

Är det UFC det handlar om eller? :D

Kommer inte sitta uppe och titta men polaren ska spela in det...

Och Mir kommer vinna över kongo... och Penn kommer krossa sanchez som ingenting...

Var bara tvungen att tillägga att dessa är bra fighters...men det finns en som skulle krossa dem Andersson "The spider" Silva... Finns nog ingen bättre fighter på denna jord...

Last edited:

Och Mir kommer vinna över kongo... och Penn kommer krossa sanchez som ingenting...

Var bara tvungen att tillägga att dessa är bra fighters...men det finns en som skulle krossa dem Andersson "The spider" Silva... Finns nog ingen bättre fighter på denna jord...

Du glömde Fedor Emilianenko, finns ingen som spöar honom.

Penn vinner troligen inatt...
o tack för påminnelsen...

håller med om mir och penn, kongo kommer bli nedtagen och spendera resten av matchen på ryggen...
men nu ska vi inte ta i här, silva är mellanviktare och mir är tungviktare...
och han är inte odödlig *host* scissor takedown to heelhook

håller med om mir och penn, kongo kommer bli nedtagen och spendera resten av matchen på ryggen...
men nu ska vi inte ta i här, silva är mellanviktare och mir är tungviktare...
och han är inte odödlig *host* scissor takedown to heelhook

Det där var mer tur än något annat hatar den grejen...den går typ in 1 på miljonen och så får nån fjant in den på en fighter som andersson silva...

Och emilienko har bara kört i strikeforce har inte mött några ufc fighters än...

Och det spelar ingen roll om Mir är tungvikt och andersson går i lätt tungvikt..Tror andersson tar mir på teknik...pound for pound så krossar andersson mir och på marken med..

Det där var mer tur än något annat hatar den grejen...den går typ in 1 på miljonen och så får nån fjant in den på en fighter som andersson silva...

Och emilienko har bara kört i strikeforce har inte mött några ufc fighters än...

Och det spelar ingen roll om Mir är tungvikt och andersson går i lätt tungvikt..Tror andersson tar mir på teknik...pound for pound så krossar andersson mir och på marken med..

Fedor fjollar inte runt i nåt sånt skit som UFC..
Tacka vet ja Pride me Sakuraba :tummenupp de va tider de...

Fedor fjollar inte runt i nåt sånt skit som UFC..
Tacka vet ja Pride me Sakuraba :tummenupp de va tider de...

Haha...fegar runt i ufc.....Dem flesta i ufc är gamla pride fighters....
Och om man kollar på emilienkos knockouts så ser dem ut att vara typ lyckosvingar står och skakar med handen och hoppas på träff..
Jag gillar då mer tekniska fighters som har talang och inte tjockisar som lesnar som lägger sig över och bara ligger där som en säl och slår...

Och om man kollar på emilienkos knockouts så ser dem ut att vara typ lyckosvingar står och skakar med handen och hoppas på träff..
Jag gillar då mer tekniska fighters som har talang och inte tjockisar som lesnar som lägger sig över och bara ligger där som en säl och slår...

Ja de köpte väl Pride bland annat för att få med fighters som Fedor.
Men vissa var ju smarta nog att ha klausuler i sina kontrakt så de inte behövde fightas i en jävla amerikansk fjoll-liga :rofl

Du säger att du gillar mer tekniska fighters o sen pratar du ner världens bästa som kan få till vilken submission som helst på vem som helst, vad menar du med teknisk fighter då? Bob Sapp eller, han kan ju slå hårt o knocka, teknisk som fan :D

Ja de köpte väl Pride bland annat för att få med fighters som Fedor.
Men vissa var ju smarta nog att ha klausuler i sina kontrakt så de inte behövde fightas i en jävla amerikansk fjoll-liga :rofl

Du säger att du gillar mer tekniska fighters o sen pratar du ner världens bästa som kan få till vilken submission som helst på vem som helst, vad menar du med teknisk fighter då? Bob Sapp eller, han kan ju slå hårt o knocka, teknisk som fan :D

haha bob zapp och emilienko är ganska lika haha...
säger inte att emilienko är dålig...men folk höjer han till skyarna därför hoppas jag han kan komma in i ufc..och då se ifall han kommer behålla sina 31-1 eller vad han har..

haha bob zapp och emilienko är ganska lika haha...
säger inte att emilienko är dålig...men folk höjer han till skyarna därför hoppas jag han kan komma in i ufc..och då se ifall han kommer behålla sina 31-1 eller vad han har..

Jääättelika :D

Ja de vore klart kul att få se honom spöa lite folk i UFC.

Faktum kvarstår vad man än säger att Fedor och Sakuraba är de två bästa genom tiderna, säger man annat lär man öppna ögonen.

hehe då ska du inte kolla på pudzian fighten som gick igår, en fighter med mindre teknik får man leta efter, men stor och stark är han :näsblod

Jääättelika :D

Ja de vore klart kul att få se honom spöa lite folk i UFC.

Faktum kvarstår vad man än säger att Fedor och Sakuraba är de två bästa genom tiderna, säger man annat lär man öppna ögonen.

Visst..Men du kan inte förneka att Andersson silva är en av världens bästa fighters..kolla vad han gjorde mot cris leben,rich franklin,dan hendersson,forrest griffin...inga dåliga fighters.Jag citerar Joe Rogan "He takes world class elite fighters,some of the best in the world,best in there devision and make the look like they dont know what they are doing"....

hehe då ska du inte kolla på pudzian fighten som gick igår, en fighter med mindre teknik får man leta efter, men stor och stark är han :näsblod

Hehe...jo men du håller väll med om att köra på sin vikt är ingen underhållning..Roligare och kolla på såna som visar sig läskigt duktiga på det dem gör...

Last edited:
Visst..Men du kan inte förneka att Andersson silva är en av världens bästa fighters..kolla vad han gjorde mot cris leben,rich franklin,dan hendersson,forrest griffin...inga dåliga fighters.Jag citerar Joe Rogan "He takes world class elite fighters,some of the best in the world,best in there devision and make the look like they dont know what they are doing"....

Hehe...jo men du håller väll med om att köra på sin vikt är ingen underhållning..Roligare och kolla på såna som visar sig läskigt duktiga på det dem gör...

Ja för fan Silva är utan tvekan riktigt bra..
Men UFC är en skymf för MMA.
Kollade på Fedor vs. Brett Rogers nu en snabbis på tuben o den matchen är ju fan så mkt mer underhållande än 99% av matcherna i UFC.
Jävla dokusåpor o skit i UFC o allt styrs av den ruttnaste fisken i vattnet The girliegirl Dana.

Fan kolla in typ Sakuraba vs Gracie i nån gammal match, där har man ju lite underhållning.

Ja för fan Silva är utan tvekan riktigt bra..
Men UFC är en skymf för MMA.
Kollade på Fedor vs. Brett Rogers nu en snabbis på tuben o den matchen är ju fan så mkt mer underhållande än 99% av matcherna i UFC.
Jävla dokusåpor o skit i UFC o allt styrs av den ruttnaste fisken i vattnet The girliegirl Dana.

Fan kolla in typ Sakuraba vs Gracie i nån gammal match, där har man ju lite underhållning.

Visst, jag kan hålla med dig om att Dana white är en riktig mupp som bara är ute efter pengar, dock så finns det riktigt bra fighters i Ufc som bjuder på bra underhållning, anledningen till att jag tror många tyckte Pride var så mkt bättre o.s.v..var för att som jag förstått det var det inte lika hårt med doping kontroll o.s.v...finns många som var så extremt duktiga i pride.
Sen i ufc presterar dem hälften så bra :va

Visst, jag kan hålla med dig om att Dana white är en riktig mupp som bara är ute efter pengar, dock så finns det riktigt bra fighters i Ufc som bjuder på bra underhållning, anledningen till att jag tror många tyckte Pride var så mkt bättre o.s.v..var för att som jag förstått det var det inte lika hårt med doping kontroll o.s.v...finns många som var så extremt duktiga i pride.
Sen i ufc presterar dem hälften så bra :va

Jag vet inte alls och är inte insatt, men du kan ju tänka dig själv bara stämningen kring det hela, publik osv.
I Pride så hade du fullsatta arenor med publik som var insatta i MMA.
I UFC så har du hälften så stora arenor men ändå inte fullsatt och knappt nån vet nånting om va som händer i buren annat än när nån blir knockad, typiska amerikaner bara helt enkelt.
Sen motivera sig själv att träna lika hårt inför nåt sånt, de e nog svårt.

Men visst fan är det roligare att se Fedor spöa skiten ur Bob Sapp än att se Griffin stå o boxas mot Penn eller nåt...:D

håller absolut med dig, pudzian är grym som strongman men om han ska platsa som fighter så måste han jobba MYCKET med sin teknik (för att det ska bli underhållande att se på).

Hahaha..Förstår inte vad du menar med halv fulla arenor,om jag har förstått så är det slutsålt till ungefär alla matcher,och sen att man inte ser vad dem gör..vad fan snackar du om?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg