Pepp-tråden!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu när det är vinter så är det många som är deppiga och som tycker vardagen är jobbig. Jag har iaf väldigt svårt att ta mig igenom dagarna och mörkret påverkar mig negativt som fan. Har fortfarande efter snart 28 år itne kommit på något som gör det lättare att hantera. Alla har sina dåliga dagar och ibland mår man bara skit.

Har ni små tips och idér på hur ni gör för att få lite ljus i vardagen så dela med er. Kan vara allt från en god lättlagad middag till en massage eller vad som helst. Jag har riktigt dålig fantasi därför vill jag att ni ska dela med er med era små tricks och idér.

Jag försöker hålla igång så mycket som möjligt för att få dagarna att gå fortare men ibland har man inget att göra och då är det deprimerande.

Tråden är också till för dom som behöver lite peppning inför ett prov/jobbansökan/intervju/osv/mm.

:)

Vi behöver att pyjamas party enbart för tjejer hör jag :) Tjejer som peppar varandra, god mat, vin o en massa skitsnack, Vem e på!!??

Vi behöver att pyjamas party enbart för tjejer hör jag :) Tjejer som peppar varandra, god mat, vin o en massa skitsnack, Vem e på!!??

jag är på. men du vet att din fråga bäddar för att få massa killsvar. :D:D:D

Trix för att peppa lite kan vara följande:

Även fast vädret är kasst så ut och promenera lite, ni har ju ändå inte smällvinter än så lite frisk luft är alltid bra för själen.

Se till att komma iväg till ställen där det finns lite folk, att se andra yra runt så här innan jul kan ge en viss ro.

Se till att skämma bort er själva, ett fotbad framför TVn med tillhörande ansiktsinpackning eller dylikt... det är aldrig fel att skämma bort sig själv.

Laga en riktigt smarrig middag med precis det du själv tycker allra bäst om.

Ta en mini-mini-semester... ni som bor nere i södra sverige kan ju alltid pipa över till Köpenhamn över dagen/helgen, eller Göteborg eller tåget till stockholm eller Kalmar eller vad som... just det med att bara komma bort ett dygn brukar i alla fall hjälpa lite för mig.

Det viktigaste för mig brukar i alla fall vara att bryta vardagsrutinerna med något annat som jag verkligen tycker om, det brukar göra mig glad istället för att alltid harva i samma rutiner och käka samma falukorv och makaroner.
(Ja, detta var alltså innan jag gifte mig o skaffade barn, nu är glädjen att få tillbringa dagen med sonen och frun)

Asååååå nu behöver jag peppning!!! Var på möte hos en kund idag som har skoaffär, han sa att han inte riktar in sig till yngre kunder utan hans kundkrets är kärringar 65+. Sen sa han att han inte har skor med så hög klack därför intresserar sig inte tjejer i min ålder för hans affär. Sen så behöver tjejer som jag, lite kraftigare tjejer då, en kraftigare och stadigare klack!

HAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHHAHA! Nu behöver jag MASSORRRR av peppning för att en gubbe kalla mig TJOCK/BIG BONED!!!

:rofl :hihi :rofl :hihi :D :D :D

Men vad fan, ni har väl för i helvete svarta kvällar/morgnar dagar hela jävla året, vad fan gnäller ni över. Ni bör ju vara van vid att leva i ett ständigt mörker hela livet.

• Gilla
Reaktioner: B89
Asååååå nu behöver jag peppning!!! Var på möte hos en kund idag som har skoaffär, han sa att han inte riktar in sig till yngre kunder utan hans kundkrets är kärringar 65+. Sen sa han att han inte har skor med så hög klack därför intresserar sig inte tjejer i min ålder för hans affär. Sen så behöver tjejer som jag, lite kraftigare tjejer då, en kraftigare och stadigare klack!

HAHAHAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHHAHA! Nu behöver jag MASSORRRR av peppning för att en gubbe kalla mig TJOCK/BIG BONED!!!

money du vet ju om att du är i vår allas fantasier om nätterna :krama,, och till gubben så kan jag rekomendera en pungspark

Men vad fan, ni har väl för i helvete svarta kvällar/morgnar dagar hela jävla året, vad fan gnäller ni över. Ni bör ju vara van vid att leva i ett ständigt mörker hela livet.

Du har aldrig varit i skåne va?

Eeehr, var tvungen att kolla in ditt garage för att se om det fanns bilder på dig... kraftig är väl inte riktigt ordet som jag tänker på.

Eeehr, var tvungen att kolla in ditt garage för att se om det fanns bilder på dig... kraftig är väl inte riktigt ordet som jag tänker på.

Nä jag anser mig inte som kraftig i heller. Hahhaa tyckte det var hysteriskt roligt, han försökte bara trycka ner mig i -->skorna<--- (ironi). :D
Är helt normal, inget benrangel och defintivt ingen kraftig tjej. :D:D

Kom igen nu tjockis. :hihi
Väldigt märkligt sagt av den liraren. Både angående din kropp och angående kundkretsen.

Nä jag anser mig inte som kraftig i heller. Hahhaa tyckte det var hysteriskt roligt, han försökte bara trycka ner mig i -->skorna<--- (ironi). :D
Är helt normal, inget benrangel och defintivt ingen kraftig tjej. :D:D

Förstår inte hur han tänkte, han måste seriöst ha haft ett gravt synfel eller nåt :va för när jag träffade dej sist var du en tajt liten lady! :tuttar

:krama

Kom igen nu tjockis. :hihi
Väldigt märkligt sagt av den liraren. Både angående din kropp och angående kundkretsen.

Jupp, vissa kunder är helt totalt insnöade på ett helt sinnesjukt tankesätt. Försöker man förklara för dom bredden med en hemsida så blir dom helt mongo. Men det är itne lönt att slösa tid på såna kunder. :tummenupp

Förstår inte hur han tänkte, han måste seriöst ha haft ett gravt synfel eller nåt :va för när jag träffade dej sist var du en tajt liten lady! :tuttar

:krama

Med risk för mitt liv håller jag delvis med.

Jupp, vissa kunder är helt totalt insnöade på ett helt sinnesjukt tankesätt. Försöker man förklara för dom bredden med en hemsida så blir dom helt mongo. Men det är itne lönt att slösa tid på såna kunder. :tummenupp

Mest synd om dem än någon annan egentligen. Så länge de inte har aktieägare eller andra intressenter drabbar det oftast ingen annan.

Hahaha WTF?? :va Det var nog bara ett säljknep för han ville att du skulle köpa skor av honom. Hoppas du lyckades skänka honom ett bra svar tillbaka.

I övrigt har jag massa pepp-tips och lovar att återkomma med dem :)

Money lilla..var dom första 15 åren bra:va??Bara dom sista 28 som du tycker är jobbiga på vintern o den mörka årstiden??:tungan:tungan..
O det är väl klart du behöver bredda klackar på dina skor...Du är ju en liten skit...På höjden:Bugar:Bugar.Du är nästan lättare att hoppa över än att gå runt om:krama:krama...men bara nästan..
Ses i morgon...:banana:fyllisar

Money lilla..var dom första 15 åren bra:va??Bara dom sista 28 som du tycker är jobbiga på vintern o den mörka årstiden??:tungan:tungan..
O det är väl klart du behöver bredda klackar på dina skor...Du är ju en liten skit...På höjden:Bugar:Bugar.Du är nästan lättare att hoppa över än att gå runt om:krama:krama...men bara nästan..
Ses i morgon...:banana:fyllisar

hahahahhahaah tack din jävla flintis!!! :tummenupp nej vi ses inte i morgon! men ni får ha det jävligt kul, jag ska ut i köpenhamn idag med jobbet och göra huvudstaden helt sinnesjukt osäker. :D:D:D

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back