Money
Pink Ladie member #1
- Gick med
- 30 Aug 2006
- Hoj
- Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu när det är vinter så är det många som är deppiga och som tycker vardagen är jobbig. Jag har iaf väldigt svårt att ta mig igenom dagarna och mörkret påverkar mig negativt som fan. Har fortfarande efter snart 28 år itne kommit på något som gör det lättare att hantera. Alla har sina dåliga dagar och ibland mår man bara skit.
Har ni små tips och idér på hur ni gör för att få lite ljus i vardagen så dela med er. Kan vara allt från en god lättlagad middag till en massage eller vad som helst. Jag har riktigt dålig fantasi därför vill jag att ni ska dela med er med era små tricks och idér.
Jag försöker hålla igång så mycket som möjligt för att få dagarna att gå fortare men ibland har man inget att göra och då är det deprimerande.
Tråden är också till för dom som behöver lite peppning inför ett prov/jobbansökan/intervju/osv/mm.

Har ni små tips och idér på hur ni gör för att få lite ljus i vardagen så dela med er. Kan vara allt från en god lättlagad middag till en massage eller vad som helst. Jag har riktigt dålig fantasi därför vill jag att ni ska dela med er med era små tricks och idér.
Jag försöker hålla igång så mycket som möjligt för att få dagarna att gå fortare men ibland har man inget att göra och då är det deprimerande.
Tråden är också till för dom som behöver lite peppning inför ett prov/jobbansökan/intervju/osv/mm.
,, och till gubben så kan jag rekomendera en pungspark
för när jag träffade dej sist var du en tajt liten lady!