My MC Video

Precis! Allt fel och ändå så rätt.

Tror jag ska göra en gangstarulle med min Santa Fé. Den är ju typ nästan
en fet jeep om jag bara byter rims. Eller nää..:näsblod

Bästa filmen på länge:yoparty

Fan vad du fegade ur i hans gästbok. :D
"Men tihi, vi kan väl vara kompisar!?"

Filmen var ju för övrigt superklass! Hojen är ju såklart nybörjarhoj och tjejhoj och fjantig och feminim, men det får man leva med!

kul med en film där man känner igen omgivningen för en gångs skull !!

gillade dock inte knallpulvret som det flesta här...

men är nyfiken på vad mer du kan komma skapa i filmväg !!

Tack igen :-)
Precis! Allt fel och ändå så rätt.

Tror jag ska göra en gangstarulle med min Santa Fé. Den är ju typ nästan
en fet jeep om jag bara byter rims. Eller nää..:näsblod

Bästa filmen på länge:yoparty

Får väl hitta på något roligt!
kul med en film där man känner igen omgivningen för en gångs skull !!

gillade dock inte knallpulvret som det flesta här...

men är nyfiken på vad mer du kan komma skapa i filmväg !!

Last edited:
Äh, skit i vad dom andra säger! Det går allt att sy ihop den där så att det blir kul att se på - men du gör det inte lätt för dig... :tummenupp

Lite uppgjorda bil-/mcjakter som filmats i olika vinklar på ungefär samma sätt skulle kunna bli riktigt kul tror jag!
Cykeln följer inte stereotypen för en "gangstamaskin" och däri ligger nog den verkliga anledningen till att folk klagar. Sen har vi inga balla 50 centare eller Eminemar att relatera till här i Sverige heller så alla "gangstas" som inte är häftiga amerikaner blir nog nördar per definition.. :rolleyes:

Kan bara säga att jag har länge varit sugen på att fixa nån egen liten filmsnutt och din gjorde mig knappast mindre sugen!

Äh, skit i vad dom andra säger! Det går allt att sy ihop den där så att det blir kul att se på - men du gör det inte lätt för dig... :tummenupp

Lite uppgjorda bil-/mcjakter som filmats i olika vinklar på ungefär samma sätt skulle kunna bli riktigt kul tror jag!
Cykeln följer inte stereotypen för en "gangstamaskin" och däri ligger nog den verkliga anledningen till att folk klagar. Sen har vi inga balla 50 centare eller Eminemar att relatera till här i Sverige heller så alla "gangstas" som inte är häftiga amerikaner blir nog nördar per definition.. :rolleyes:

du verkar ha noll koll.

ever heard about ADNAN GANGSTA?

pakisalim du är grym!

Vem bryr sig om vad lilla sverige/SH tycker om din stil när det är ett vinnande koncept i de största delarna i världen.

Det är pågrund av dessa dåliga responser svensk film industri inte kommer nå vart.

Skit i bönder,
Det finns rasister överallt...men i sverige har vi rasister som vågar bara visa sig bakom data skärmar och telefon.

Tycker det är snyggt filmat!
Dock hela den här gangsterstilen som är i filmen och på privata bilder är bara för töntigt.
Om man bortser från det tycker jag som sagt att du verkar duktig.

Skit i bönder,
Det finns rasister överallt...men i sverige har vi rasister som vågar bara visa sig bakom data skärmar och telefon.

Är du hög? Tror du att en uppfattning att en wannabe-yo-yo-ey-gangsta-trots-att-inte-vara-i-närheten-av-samma-värld-annat-än-genom-mp3-attityd är fånigt grundar sig i rasism?

:rolleyes:

Back