Precis. Sporthojar däremot, helt ofarlig hobby...![]()
Ja fy fan, kör sporthoj som bara fan, men akta er för övergångställen och solarium...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Precis. Sporthojar däremot, helt ofarlig hobby...![]()
Hej sporthoj! Jag har hört att chips är cancerframkallande, men tjejen köpte en rulle Pringles som vi ska äta ikväll. Vågar jag smaka? Kommer jag att dö?
det är ju bara att kolla in din avatar på resultatet av den tävlingen...
Okej, nu har jag läst ditt inlägg igen och det låter fortfarande som en löpsedel för AB. Så du menar att det finns en förhöjd risk för 4:20 att dö i ett bombdåd om han går och solar för att du tror att det tvättas pengar i branschen? Då bör han nog undvika att gå på restauranger också.
Nu drar jag iväg och provar på detta, får se om jag dör i en explosion, eller av pengatvättande marodörer.. eller, med min vanliga tur, så dör jag av chipsen jag kommer äta, under tiden jag solar.. xD
o ja jävlar, jag ska ju korsta ett par gator också, så jag kankse inte änns, kommer fram till solariumet... innan jag dör.
detta ska bli intressant..![]()
Nej nej. Pringles Rice Infusions: Sourcream & Onion som doppas rejält i naturell Creme Fraiche är helt underbart gott.Nej men du kommer att känna ett lätt illamående eftersom Pringles är äckliga.![]()
Nej nej. Pringles Rice Infusions: Sourcream & Onion som doppas rejält i naturell Creme Fraiche är helt underbart gott.:
Hur gick det då?![]()
Jag har aldrig testat och skulle aldrig rekommendera någon att göra det heller. Sett alldeles för många skador av det, folk som somnar etc.
Hade solarium i ett omgjort garage när jag växte upp...åkte dock ut när morsan fick diagnosen akut leukomi (blodcancer, ej hudcancer men farsan kände olust att ha det hemma)
Om man nu nödvändigtvis vill se brun ut använd sedan brun utan sol.....eller nåt...![]()
Ähh, det är nyttigt att sola solarium!
Det är nyttigt att vara ute i solen också.
Det är vår största källa till D-vitamin.
lymfatisk eller myeloisk?bara nyfiken....![]()
Allt är en myt!![]()
Allt är en myt!![]()
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning