Grannfejden

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Fanns det ingen tråd som grannfejden förut? Googlade men fann inget. :va

Nå, vad tycker ni om kvällens avsnitt än då länge? Det äldre paret verkar ju vara den klassiska bilden av bitska pensionärer :D

Jag tycker hon verkar vara en riktig bullmamma, dummihuvvebullmamma.

Skönt att du startade en tråd. De där människorna är ju totalt galna. Finns sådana i verkligheten?

Vilka jävla dårar. Pensionärerna är så jävla grälsjuka att klockorna stannar.

De är från Skåne :yoparty

Last edited:
"Ditt skånska jävla as, nästa gång du går förbi mitt hus ska jag skicka hundarna på din fula pudel. Mvh Peter"

:rofl

Nu säger kärringen att hon inte vart inblandad i allt men innan satt ju hon och höll med gubbfan hela tiden. Huh?

Jag har sett detta avsnittet förr. Allting är ju så löjligt, hur orkar man gå runt och tjura på det viset?

Jag har sett detta avsnittet förr. Allting är ju så löjligt, hur orkar man gå runt och tjura på det viset?
Detta avsnittet har inte gått innan ;)

Detta är andra avsnittet om dom här fyra..

För övrigt verkar den fete med brills riktigt korkad. Tvekar inte fem sekunder på att han har batonger, stun guns osv hemma :lol:

Detta avsnittet har inte gått innan ;)

Detta är andra avsnittet om dom här fyra..

För övrigt verkar den fete med brills riktigt korkad. Tvekar inte fem sekunder på att han har batonger, stun guns osv hemma :lol:

Haha jaså, jag kände bara igen personerna och sen bytte jag kanal!

Löste de inte "problemen" i förra då? :va

underbar underhållning, personligen tror jag kärringen är lömsk som fan, bor i en klassisk skvallerby och hon är en klassisk skvallerkärring som ränner runt som 2000-talets krösamaja och späder på sin egen version av det som hänt.

Gubben är ju så arg så han sitter och skakar.

Dom har en farbrot uppe i Tärnaby som dom skulle behöva prata med.

IOFS löste han problemet med odrägliga norska fyllhundar som skränade och kastade snöbollar på hans fönster nattetid själv

http://www.vk.se/Article.jsp?article=316871

Har du varit i Tärnaby? Det är några hundra invånare som mesta vana med lugn och ro 45 veckor per år och så invaderas dom av ett oändligt antal skräniga bratts några veckor per år. Klart att någon flippar till slut. :D
Deras festplats heter Udden och det är verkligen en udde så staketet bli ju kort. Och väl på udden så tror man att man hamnat på en inspelning av en reklamfilm för Norrlands guld.

Har du varit i Tärnaby? Det är några hundra invånare som mesta vana med lugn och ro 45 veckor per år och så invaderas dom av ett oändligt antal skräniga bratts några veckor per år. Klart att någon flippar till slut. :D
Deras festplats heter Udden och det är verkligen en udde så staketet bli ju kort. Och väl på udden så tror man att man hamnat på en inspelning av en reklamfilm för Norrlands guld.

Jodå, jag har varit där!

Nu verkar ju innevånarna i Tärnaby också tycka att gubben är en surkuk, men dom har IAF haft vettet att inte reta honom i onödan.

Det hade inte norrmännen som köpt stugan brevid gubben.

vilka veckor är det?

han lär inte okynnes kasta snöbollar nå mer :D

vilken kanal? kan man se på nätet?

Last edited:
vilka veckor är det?

han lär inte okynnes kasta snöbollar nå mer :D

vilken kanal? kan man se på nätet?

Har inte jättekoll på det men påskhelger och sportlov är ju inga högoddsare. Julhelgen kanske drar lite också men kanske ganska lugnt ändå.

Dom har ett värdshus där som heter/hette Glada grisen. Enda matstället inom 10 mils radie tror jag, trevlig gubbe, Gustav som har hand det i alla fall så där skulle jag bo om jag tvingades dit igen.

Vilken kanal? Tror du dom har nån dokusåpa där? :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...