Crosskörning på söndag 13 december!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
På söndag den 13 december är det cross/enduro-körning på revingehed. Alla som har lust att hänga med är varmt välkomna!

Ta med något varmt att dricka samt lite enkel mat att förtära så fikar vi lite efter/mellan körningarna.

Vi avgår från Lidl parkering i Arlöv kl 1100.

Är det någon som har lust att fotografera eller filma så hade det varit superbra! Finns tillgång till både systemkamera och videokamera. :tummenupp

Samling: Lidlparkering Arlöv
Tid: 1100
Dag: Söndag 13 december
Busplats: Revingehed

Alla är välkomna!!

Hoppas ja får ihopa min moppe tills dess. :tungan

Om jag inte lyckas charma mig till en hoj så följer jag med som fotograf!

PM: leica

Åkej såhär e d, jag köpte Endurohoj för att kunna få chansen att se er tjejer byta om i skogen, du får gärna låna gegghojen när jag e med *dregel*

P.S berätta inte detta för dom andra tjejerna, speciellt inte till Monkey eftersom hon då lätt kan bli Citronsur.

/Farbror Bosse

Åkej såhär e d, jag köpte Endurohoj för att kunna få chansen att se er tjejer byta om i skogen, du får gärna låna gegghojen när jag e med *dregel*

P.S berätta inte detta för dom andra tjejerna, speciellt inte till Monkey eftersom hon då lätt kan bli Citronsur.

/Farbror Bosse

ÖÖÖÖJ...du kan ju inte avslöja't rakt ut sådär!! :mad:

Tyvärr är det mest lönnfeta gubbar i enduroskogen.. :rolleyes:

/Farbror Bosse

Jag ska fan ta ordna så du aldrig mer får se en avklädd röv, varken en tjej eller killröv!! Eller jo, du kan få se svalans röv men thats fakking it!!! Mansgris e du! Vilken tillit du har till oss tjejer. :tummenupp :finger

Lugn Linnea, du ska få köra min. Ta med all utrustning bara. Svalan tar min hoj på lastbilen. :tummenupp

Blir några stycken, tim ska oxå med. Om han inte fixar moppe så får han vara deposlampa och kameraman. :tummenupp

jupp, såg d igår. :tummenupp

Last edited:
Jag ska fan ta ordna så du aldrig mer får se en avklädd röv, varken en tjej eller killröv!! Eller jo, du kan få se svalans röv men thats fakking it!!! Mansgris e du! Vilken tillit du har till oss tjejer. :tummenupp :finger

Lugn Linnea, du ska få köra min. Ta med all utrustning bara. Svalan tar min hoj på lastbilen. :tummenupp

Blir några stycken, tim ska oxå med. Om han inte fixar moppe så får han vara deposlampa och kameraman. :tummenupp

jupp, såg d igår. :tummenupp

Jaha detta är tacken för att man ställer upp 25 timmar om dygnet 8 dagar i veckan, jaja jag är inte bitter...

:mad: Hoppas moroten rasar i den största lerpölen så du får simma till Malmö :mad:

Jaha detta är tacken för att man ställer upp 25 timmar om dygnet 8 dagar i veckan, jaja jag är inte bitter...

:mad: Hoppas moroten rasar i den största lerpölen så du får simma till Malmö :mad:

ja, då kanske ja hittar min växelspak iaf. :rolleyes:

Grejen är den att det egentligen är de lönnfeta gubbarna han faktiskt vill titta på.. Han tycker det är skitbra om det finns tjejer i krokarna för då kan han låtsas att han e normal.. :rolleyes: :tungan

Grejen är den att det egentligen är de lönnfeta gubbarna han faktiskt vill titta på.. Han tycker det är skitbra om det finns tjejer i krokarna för då kan han låtsas att han e normal.. :rolleyes: :tungan
leica du vet att jag bara har ögon för dig, du får låna geggis nästa gång när jag är med, är det ok om jag filmar när ni byter om?

:kär

Jag skulle kunna tänka mig hänga med ngn gång. Mest för att kasta kottar på gubben när han byter om :D :arsele

Last edited:
Jag skulle kunna tänka mig hänga med ngn gång. Mest för att kasta kottar på gubben när han byter om :D :arsele

Du får komma när du vill gumman! Wilkåm! :tummenupp:krama

Snuskgubbe :mad: :D

Ska smöra för brorsan och se om han lånar ut sin Husaberg :)

jaaaa gör det!! tänkte skriva att du skulle fråga men var inte säker på om han hade kvar den eller inte, du nämnde något sist vi sågs. :)

men försök så kör vi tillsammans, kommer bli skitkul!! :tummenupp

Jag väntar på toppackning till lånecrossen. Hoppas den kommer i veckan!

...ummm, hur blev det med den hojtvätten, har en CR250 som blir skitig helveTT stup i ett. :hihi

*/ ?>
Back