Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.
Idag kom räkningen. 1000 spänn kostade det att trycka in en buckla i regionchefens bakdörr med ett yoshimura :)

Idag kom räkningen. 1000 spänn kostade det att trycka in en buckla i regionchefens bakdörr med ett yoshimura :)
:hihi

Någon som vet var jag kan få fatt på en ekskiva som ska användas på köksbänken (limmad på ett skåp) i måtten; 600 x 410 x 30mm? Är inte svinsugen på att betala fetmycket eftersom en bor i hyreslägenhet...

Någon som vet var man kan få tag i ett stetoskop?

Behöver lyssna på bilen.

blocket:
7998542799.jpg

i morse var man inte tuff... -6,5 sa temp.mätaren i bilen sedan med högsta högg med skrapan att gå loss på rutan..:gnissla

i morse var man inte tuff... -6,5 sa temp.mätaren i bilen sedan med högsta högg med skrapan att gå loss på rutan..:gnissla
Idag var det fan en fröjd att åka spårvagn.

Edit: Ingen som har koll på var man kan få fatt på ekskivor?

Edit2: Ingen som har EN golvplanka IKEA Tundra EK liggandes? Det fattas endast 40cm vid min golvläggning och jag är ju rysligt sugen på att köpa en hel låda...

Edit2: Ingen som har EN golvplanka IKEA Tundra EK liggandes? Det fattas endast 40cm vid min golvläggning och jag är ju rysligt sugen på att köpa en hel låda...

Golv säljs i kvm, så behöver du en bräda så är det bara att köpa en bräda..men detta kanske inte gäller IKEA?

Golv säljs i kvm, så behöver du en bräda så är det bara att köpa en bräda..men detta kanske inte gäller IKEA?
Jojo, I'm on that. En låda golv på IKEA (billigt FTW) innehåller 2,39m2 - 9 golvplankor, men jag behöver som sagt bara en och 188,88 spänn för ytterligare en låda är ju lite småtråkigt.

:snålänning

Edit: Tänkte dock kolla med IKEA om de har exvis "fyndlådor" eller möjlighet att snirkla ur en planka ur någon kasserad låda eller motsv.. Känns väl dock föga troligt.

Edit2: Jag har en halv låda IKEA Tundra ANTIK att byta med. :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back