Många mc-klubbar i Skåne?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Har ni så gott om mc-klubbar i Skåne att ni har råd att kriga mot varandra?

Jag kan tänka mig att det är några få utvalda som har tagit ställning och nu jagar fler anhängare. Ganska mycket av det roliga som har med hojåka och göra blir ju bara trist och fullt av skitsnack.

Jag har ju varit nere och festat en hel del med skåningarna och ni är ju en bunt goa, roliga och bra puckon allihop. Det har styrts upp en massa bra resor och helger. Låt nu inte detta grubbel sätta käpper i hjulen.

Nu får ni passar er annars skickar jag Grannfejden på er :mad:

För den icke insatta:

Gängkrig

Könsdiskriminering i MC-kretsar

Edit, ändrade lite.

Last edited:
Om jag ska tala för TPL så krigar vi INTE med någon klubb överhuvudtaget.

We are bikers not fighters!

Vi har ett gott syfte med TPL och tydligen så känner sig vissa hotade av detta, tänker på gängkrigtråden. Vi blandar oss inte för fem öre och vi respekterar alla klubbar. Vi är inget gäng och kommer aldrig se oss som det.

Sen finns det lite frågor angående vissa klubbar/grupper men det är inget TPL bryr sig om eller blandar sig i. :tummenupp

Varför länkar du till min tjäna på vänner-tråd, Mark?

edit: tack. :)

Last edited:
Nej men det är väldigt många som kör på dom organiserade körningarna som RoH och RR har vilket innebär många som kör även skriver här. RoH har som mest ca 50 på våra TTs och när det gäller Radical Riders så pratar vi hundratal och detta är varje tisdag och onsdag så det är många som hänger här som vill få fram sina åsikter och tankar vilket väl är bra sen att det spårar ur lite i bland får man stå ut med.
Sen så är ju mycket skrivet med lite glimt i ögat:)

Nej men det är väldigt många som kör på dom organiserade körningarna som RoH och RR har vilket innebär många som kör även skriver här. RoH har som mest ca 50 på våra TTs och när det gäller Radical Riders så pratar vi hundratal och detta är varje tisdag och onsdag så det är många som hänger här som vill få fram sina åsikter och tankar vilket väl är bra sen att det spårar ur lite i bland får man stå ut med.
Sen så är ju mycket skrivet med lite glimt i ögat:)

Wow så många? Då får man försöka att hänga med ut med RR någon gång nästa år. :bokarplatsilångsammastegruppen
:D

Ett tag sedan man fick skäl att använda den här bilden.

ArguingOnTheInternet-SpecialOlympic.jpg

Muppar. :dummer

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!