Tackfilmstråden

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date

Merovingian

Guest
Tackfilm.se sprider sig för tillfället som ett virus på internet.
Jag vet inte hur många länkar jag fått öppna med folk som envetet lagt in en bild på sig själva.
Personligen tycker jag det är roligare med lite eftertänksamhet i vad som kan passa in i kontexten i humorns tecken.
Eftersom länkaset oundvikligen kommer dyka upp fler gånger kan den lika gärna få en egen tråd.

Här är mitt bidrag:
http://www.tackfilm.se/?id=1258992098171RA14

Har någon orkat kolla på en sån fil än? När jag såg vad det var så stängde jag fönstret, orka ha tid med sånt skit. Nu vet jag fortfarande inte vad det är men jag antar att det är något riktigt skräpigt.

...vore intressant att veta hur många som inte betalar sin licens, som har gjort sin egen tackfilm...

...vore intressant att veta hur många som inte betalar sin licens, som har gjort sin egen tackfilm...

Snart får de en räkning med posten, från Radiotjänst.

"Tackfilm utan licens, 3 st á 150 kr. Totalt belopp att betala: 450 kr"

Har någon orkat kolla på en sån fil än? När jag såg vad det var så stängde jag fönstret, orka ha tid med sånt skit. Nu vet jag fortfarande inte vad det är men jag antar att det är något riktigt skräpigt.

Du har inte missat nåt. Det är riktig smegma.

det är därför jag inte gjort en tackfilm. egentligen ligger fra bakom kampanjen.

Endast FRA kan avlyssna tillräckligt mycket videotrafik för att snappa upp så många generiska filmsnuttar där folk hoppar och skuttar i glädje.
:foliehatt

Första gången jag hittade det där så gjorde jag självklart en med Hitler. Skrattade för mig själv och stängde ner. Sen fick jag en länk från en kompis som hade gjort en exakt likadan.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg