Inget är som väntans tider...

Kielbasa

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2009
Hoj
-98 YZF 600R
Tjenis!!! Har efter tjat av polarn äntligen skaffat ett konto här på SH. Har drömt om hoj länge men nu jä,%¤r!!! Har skaffat all personlig utr. klarat teorin för nån månad sen och letar nu efter någon villig 600 att plåga så uppkörningen till våren går som den ska:) Längtar som så många här till sommar sol och (även om jag inte varit där) onsdags träffar vid skogskykog:yoparty. Försöker dämpa suget med att sitta och svettas in helstället framför SH men det blir bara värre för varje dag som går... Några tips ifrån er som varit med ett tag? Kan bara tänka mig hur ni mår:huvet

Tipset är att köpa hojen du ska köra upp på och småpilla lite på den under vintern så den e tiptop när vårsolen tittar fram, själv går jag i ide inne i garaget och plockar ner hojen , man vill ju inte stå där sedan under sommaren o byta massa prylar som man kunde gjort under vintern.

Tipset är att köpa hojen du ska köra upp på och småpilla lite på den under vintern så den e tiptop när vårsolen tittar fram, själv går jag i ide inne i garaget och plockar ner hojen , man vill ju inte stå där sedan under sommaren o byta massa prylar som man kunde gjort under vintern.

Har hittat en lovande gixxer 600:) Har inget emot att spendera vintern med den i garaget. Kan ju inte köra upp på den men det blir nog en intensivkurs på körskolans hoj ändå.

Sitter i samma jävla klämma. Vintern kommer bli ett helvete :gnissla

Precis köpt in första hojen, all utrustning och är redo att gå men icke sa nicke nu börjar det närma sig minusgrader... regningt/snöigt blött kallt.... :huvet

Känns bra att ha hojen inomhus dock.. sitta och dricka morgonkaffet med den och prata med den... "såååja du ska snaaaart få ut och brumma, piska sporthojar på bulten och skrämma ihjäl kärringar och gubbar i volvo-kombis"

Precis köpt in första hojen, all utrustning och är redo att gå men icke sa nicke nu börjar det närma sig minusgrader... regningt/snöigt blött kallt.... :huvet

Känns bra att ha hojen inomhus dock.. sitta och dricka morgonkaffet med den och prata med den... "såååja du ska snaaaart få ut och brumma, piska sporthojar på bulten och skrämma ihjäl kärringar och gubbar i volvo-kombis"

:tummenupp

Hahaha :rofl Håll ut! Nu gäller det att överleva vintern!

Ni ska se upp med definition av kombi bilar tycker jag! :D
Finns rätt råa kombi bilar också med feta motorer! :D Men visst alla bilar är slöa gemfört med plastraketer!

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back