Se bbc i realtid

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Top gear börjar om 2½h Hur gör jag för att se det? Hade gärna betalat för bbc om comfuckinghem och fucktard ordföranden i min brf hade tillåtit det, men nu gör dom inte det så tips på genvägar mottages tacksamt :D (Via pm om det känns bättre)

Goooooooooogla. Finns ett par bra sätt. Och på 2 1/2 timme hinner du leta upp och testa alla ;)

Om du vill ha hjälp med att googla så skriver du in "british tv" i sökfönstret.. Men förhoppningsvis har du hittat det vid detta laget!

Annars har jag hört talas om en olaglig variant som går ut på att man genom ett så kallat "fildelningsprogram" "fildelar" hem filer från internets. Jag vet inte vart man hittar såna olagliga fildelningssajter men om du söker på "illegal nedladdningssida+internet" på google så kommer du nog hitta någonting.

Men kom ihåg:
[YOUTUBE-ID]ALZZx1xmAzg[/YOUTUBE-ID]

Annars har jag hört talas om en olaglig variant som går ut på att man genom ett så kallat "fildelningsprogram" "fildelar" hem filer från internets. Jag vet inte vart man hittar såna olagliga fildelningssajter men om du söker på "illegal nedladdningssida+internet" på google så kommer du nog hitta någonting.

Ahh, det vore schysst om du kan tipsa om sida där man kan tanka hem realtids-torrenter, det vill jag pröva :gnissla

i ngn av moto gp trådarna finns det en länk där man laddade hem en mjukvara som via VLC player streamade live tv..bland annat alla BBC kanaler..sök och du kan finna...den fanns med i ngn tråd som hade med sista gp loppet att göra..

i ngn av moto gp trådarna finns det en länk där man laddade hem en mjukvara som via VLC player streamade live tv..bland annat alla BBC kanaler..sök och du kan finna...den fanns med i ngn tråd som hade med sista gp loppet att göra..

Den hette något så avancerat som Britishtv.exe har jag för mig.

Har hittat nu, tavk för alla tips.

Top gear sesong 14 startar om 8 minuter:tummenupp

Är det verkligen någonsin så bråttom? Det lär väl komma upp 10 minuter efter det gått på tv.

Sannolikt inte så bråttom, men att streama är dels smidigare och dels mindre olagligt. Så kan man lösa det den vägen, varför inte? :)

Sannolikt inte så bråttom, men att streama är dels smidigare och dels mindre olagligt. Så kan man lösa det den vägen, varför inte? :)

Man vill vara rebell. Sticking it to the man. Dessutom får jag sjukt mycket brudar på krogen när de får veta hur outlaw jag är som fildelar illegalt.

Dessutom kan man diskutera vad som är smidigast. :) Jag skulle ju aldrig ladda hem någonting om det fanns ett smidigare sätt. Men det är i 99% av fallen smidigare att vara brottslig.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...