Biltmore
Blood Group: Red
Jag skyller på åldern...förjävligt men så är det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok... Ser att du bor tvärs över sundet.. Bor i liljeholmen, jag kan erbjuda mig att bli ölkompis med dig om du inte har någon...
Då ställer jag en motfråga... Vad är så roligt med att sitta hemma? Sporthoj.com? Själv är jag hemma nu för att dottern är hemma med sin kompis.. :ansvar
Det roliga är ju jakten/spelet
Låt mig gissa: Om du gör personlighetstestet i http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=216716 så får du veta att du är en introvert person?
Somliga gillar att umgås med random vanligtvis fulla människor som inte har tillräcklig intelligens för att ens knyta skorna utan hjälp när dom är nyktra. Jag hör inte till dom som ser något nöje i det, och det verkar du inte göra heller.![]()
det bästa som finns i min värld är att gå till garaget en fredagkväll med en kasse pilsner och ställa mig vid svarven.![]()
Ord!Har gått på krogen aktivt i sex års tid, nykter som dyngrak. Med och utan sällskap. Singel som upptagen.
Någonting som slog mig var att jag tamejfan inte haft en rolig krogsväng sen 19-20 års ålder. Det är samma sak varje gång. Fylletramsiga tjejer som klänger och vrålar Black Eyes Peas senaste i takt och klänger på en med skyldiga ögon och frågar något redundant som oundvikligen leder in i en retorisk återvändsgränd.
Män som salivsprayar när de pratar och ska bufflas och mäta manskraft på ett eller annat sätt, eller helt sonika visa sig socialt adept medelst ett avslappnat malande om livets om och men på en närmast pekoralt rudimentär nivå.
Hur gamla?![]()
Hahaha... Sjuka jävel... 13 bast så det dröjer mååånga år innan jag tillåter giftermål (=sex)
Hahaha... Sjuka jävel... 13 bast så det dröjer mååånga år innan jag tillåter giftermål (=sex)
Använder du svarven också eller står du bara vid den och krökar?![]()
He he,kul att du fortfarande tror att ditt tillstånd har betydelse...![]()
Men hennes kompis då?![]()
Vem vare som tryckte på "Bra"?... Vem vare??!!![]()
sköj ibland me rätt folk..
Men goare me lite poker o bastu hemmavid...
Hadiradiraj...
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |