Överföring från Spotify till iPod Video?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Halloj!

Som rubriken lyder, jag undrar vilket *host* piratprogram som finns för att göra överföring från Spotify till iPod Video? Om det nu finns?...
Jag är Premium medlem på Spotify och vet att man kan överföra till iPhone, iPod Touch och androida telefoner, men behöver alltså överföra till min iPod Video. Någon som vet?

Tacksam för hjälp.

Åsa. :hej

Replay Music är skiten! Det är ju samma sak att rippa till touch och iphone som till video :) Om du inte menar att du vill ha det som videofiler?

Förstår inte frågan, du vill "rippa" musik från spotify för att lägga i din ipod som musikfil ?

Kolla detta isåfall: http://www.spotifyripping.com/?lang=se

Må vara att det är "rippa" jag vill göra (vet inte vad d betyder om jag ska va ärlig). Men vill få över musiken från Spotify till min iPod Video, för att kunna lyssa på mina playlists utan att ha nättillgång.

Replay Music är skiten! Det är ju samma sak att rippa till touch och iphone som till video :) Om du inte menar att du vill ha det som videofiler?

Vad jag hört så funkar det inte längre efter en uppdate på spotify.

Fungerade bra förut men jag har inte testat på senaste tiden dock.

Vad jag hört så funkar det inte längre efter en uppdate på spotify.

Fungerade bra förut men jag har inte testat på senaste tiden dock.

Testade det senast i lördags och då funkade det prima :) Programmet spelar in det som Spotify spelar upp i högtalarna så det är nog inte mycket de kan göra åt det!

Annars har ju Spotify släppt en offline version nu, men det är ju dock bara för premium användare, och då får du ändå inte över den till iPoden ;)

Så testa Replay Music!

Vad i hela världen är en iPod Video? :va

Har du en iPod som kan köra apps (Touch) så är det väl bara att ladda ner appen, eller?

Vad i hela världen är en iPod Video? :va

Har du en iPod som kan köra apps (Touch) så är det väl bara att ladda ner appen, eller?

ipod-video-black.jpg

Det var som tusan, en sån har jag aldrig sett förut... ;)

Vill du ha musiken i en sådan får du helt enkelt ladda hem den alternativt rippa med valfritt program, som de skriver ovan. Jag antar att den funkar som andra iPods att du sen måste lägga in musiken i iTunes och sen lägga över den till iPod:en. Annars kan du köpa musiken i iTunes och lägga över.

Har löst det med att jag kopplar datorn till stereon (inte lösningen jag helt vill ha) och vilket jäklar bra ljud det blir *najs*

*/ ?>
Back