Spamtråd för spammisarna

d e sant, hur ska ja dömma dig när jag aldrig träffat dig. folk är alltid olika på nätet o i verkligheten. jag kan tycka en sak på nätet om dig men sen kan ja tycka något annat om dig i verkligheten.

VBK är ett praktexempel på att man aldrig ska dömma folk när man träffar dom i verkligheten. Han är väldigt elak och grinig på nätet men sen när man träffar honom o ser igenom uniformen så är han en skitskön person.

Visst är det så, med ett undantag. VBK är ett svin, på riktigt. Hmm, eller inte.

B, så nu har ja sagt d. :tummenupp

Du missade C

Det var skoj. :tummenupp

Det var ännu skojigare att du klagade på våra "kravlistor" och har en själv. :tungan

Har ingen kravlista. Varken uppskriven eller i huvudet. Det som jag pratar om är en självklarhet och utan det så är det svårt att få det att funka. ;)

Visst är det så, med ett undantag. VBK är ett svin, på riktigt. Hmm, eller inte.

Du missade C

Tycker jag inte.

Last edited:
Har ingen kravlista. Varken uppskriven eller i huvudet. Det som jag pratar om är en självklarhet och utan det så är det svårt att få det att funka. ;)

Räknar du upp ett par krav du har för att få det att fungera och dessutom har en detalj som måste stämma in, då har du en kravlista. :)

Nu ska vi förvisso inte gräva ner oss i semantiska detaljer. :tummenupp

Men om vi verkligen ska ta reda på hur det ligger till med definitionen kan vi i värsta fall skapa en poll. :brinnerup

Edit: Min kravlista är också självklarheter för att det ska fungera i långa loppet. :)

Last edited:
Räknar du upp ett par krav du har för att få det att fungera och dessutom har en detalj som måste stämma in, då har du en kravlista. :)

Nu ska vi förvisso inte gräva ner oss i semantiska detaljer. :tummenupp

Men om vi verkligen ska ta reda på hur det ligger till med definitionen kan vi i värsta fall skapa en poll. :brinnerup

Edit: Min kravlista är också självklarheter för att det ska fungera i långa loppet. :)

Jaja starta en poll, snälla gör det! :hoppa
Hade varit kul och veta hur många som faktiskt har en skriven (eller kanske oskriven?) lista med krav på sin kille/tjej och hur många punkter den är på isf

Jaja starta en poll, snälla gör det! :hoppa
Hade varit kul och veta hur många som faktiskt har en skriven (eller kanske oskriven?) lista med krav på sin kille/tjej och hur många punkter den är på isf

Behövs ingen poll ju. :) Alla har en lista. Vissa har en lång, andra en kort. Vissa har generella krav och andra har väldigt specifika.

Annars hade ju vem som helst kunnat gå fram till vem som helst på stan, säga hej, gifta sig fem minuter senare och leva lyckliga hela sina liv. Hur många gör på det sättet? :confused:

Jenny, har du beställt en RoH tröja o fått den?

Behövs ingen poll ju. :) Alla har en lista. Vissa har en lång, andra en kort. Vissa har generella krav och andra har väldigt specifika.

Annars hade ju vem som helst kunnat gå fram till vem som helst på stan, säga hej, gifta sig fem minuter senare och leva lyckliga hela sina liv. Hur många gör på det sättet? :confused:

Ungefär som dom gör i arabvärlden då, fast dom gifter bort sina barn när de är nyfödda och skiter i vad barnet i fråga vill och tycker. Där finns inga gefla listor.

Jenny, har du beställt en RoH tröja o fått den?

Nej har inte beställt/fått RoHtröja

Last edited:
Ungefär som dom gör i arabvärlden då, fast dom gifter bort sina barn när de är nyfödda och skiter i vad barnet i fråga vill och tycker. Där finns inga gefla listor.

Jodå. Kravlistan innehåller vilka familjer som är ett gott parti att gifta bort sitt barn till. (Hemskt att det är så, men det handlar väl mycket om ekonomi och överlevnad skulle jag tro.)

Finns det något särskilt ämne ni vill bli skolade inom idag!?

Några förslag
*swaps
*futures
*panna cotta
*forwards
*derivatives
*smulpaj
*hedging
*securities lending

Finns det något särskilt ämne ni vill bli skolade inom idag!?

Några förslag
*swaps
*futures
*panna cotta
*forwards
*derivatives
*smulpaj
*hedging
*securities lending

Panna cotta :drool:drool:nicka

Sen har jag o Busis det inofficiella världsrekordet på snabbast tillagad äpplesmulpaj :tummenupp
Under 7 minuter från råvaror till parkerad i ugnen :yoparty

Panna cotta :drool:drool:nicka

Sen har jag o Busis det inofficiella världsrekordet på snabbast tillagad äpplesmulpaj :tummenupp
Under 7 minuter från råvaror till parkerad i ugnen :yoparty

Måste innehålla vitchoklad och vaniljstång. Annars kan den lätt bli lite blek. Själv är jag lite för lat för att fixa några bär eller så till men det är mycket trevligt.
Fick en panna cotta igår med en bärkräm på toppen. Trevligt!

Sju minuter är ganska bra. Hur mycket hade ni förberet då!?

edit:
Riktig grädde ska det vara.
Räkna minst ½ gelatinblad per portion.

Last edited:
Måste innehålla vitchoklad och vaniljstång. Annars kan den lätt bli lite blek. Själv är jag lite för lat för att fixa några bär eller så till men det är mycket trevligt.
Fick en panna cotta igår med en bärkräm på toppen. Trevligt!

Händer väl inte så ofta att man fixar det själv.....eller har nog aldrig hänt :va
Men släng upp ett schysst recept så får man väl testa fixa en hemma :)

Sju minuter är ganska bra. Hur mycket hade ni förberet då!?

Ugnen var varm :D
Det var det hela.

Vinterns SH tävling kanske :tummenupp

Händer väl inte så ofta att man fixar det själv.....eller har nog aldrig hänt :va
Men släng upp ett schysst recept så får man väl testa fixa en hemma :)

Det kommer under dagen.
Ganska lätt faktiskt

Ugnen var varm :D
Det var det hela.

Vinterns SH tävling kanske :tummenupp

Menar du med allvar att ni under tiden plockade ut och in samtliga ingredienser och måttade dem!? :Bugar

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back