Ny handdator

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag sitter o funderar på vad för någon ny lur jag ska skaffa, sitter o kikar på HTC HERO, SAMSUNG JET, SONYERICSSON X10 osv.

Jag har en favorit och några funktioner som jag gillar. Men ni som har lurar av den här kalibern, vad har ni o vad för funktioner använder ni?
Android känns väl som det mest logiska alternativet, men man ska aldrig vara sen att ändra sig.

Iphone går bort p.g.a nördstämpeln. :hihi

Intressant topic. Vad hände med alla handdatorer?

Ptja, de gjorde om telefonerna till handdatorer vilket gjorde dom dedikerade handdatorerna ganska överflödiga.

Jag har själv en Hero, den e la helt okey.
Men kan du vänta tills X10 släpps så tycker jag du ska vänta o se hur den är.

Ptja, de gjorde om telefonerna till handdatorer vilket gjorde dom dedikerade handdatorerna ganska överflödiga.

Jag har själv en Hero, den e la helt okey.
Men kan du vänta tills X10 släpps så tycker jag du ska vänta o se hur den är.

Känner flera som har gamla SE x någonting och den är helt värdelös jämfört med iphone tydligen..

Jag säger Iphone (mot din vilja..)!
Enligt mig överlägsen till det mesta.

Alla program man kan tänkas vilja ha finns att tillgå och den håller bra kvalitet och tål stryk. Har faktiskt hållt längst av alla mina telefoner hittills.
Det kan man inte tro med det utseendet.

Sen är ju menysystemet överlägset de flesta andra telefonerna då det är så sjukt enkelt.

Men vill du inte så vill du inte, även om jag är rätt säker på att du skulle bli sjukt nöjd.
De som jag har träffat som inte är nöjda verkar vara såna som inte lägger in några program på mobilen. Min är fullsmetat med det mesta från roliga apps till VNC klienter och Videostreaming med live encoder :D

Sen att 3GS finns nu gör ju inte saken sämre då den enda nackdelen med den äldre var för lite ram-minne (och kameran).

mm men den nya lär va desto bättre me android o allt..
Men priset på den var väl lite i lverkant, om det nu kommer stämma.
Men inga goda råd är för dyra i det här läget. :)

Men priset på den var väl lite i lverkant, om det nu kommer stämma.
Men inga goda råd är för dyra i det här läget. :)

Vet inte vad priset kommer landa på men gissar att det inte är nå dyrare än vad de andra telefonerna i samma klass ligger på i lanseringspris.

Hero låg väl på 6500 eller nåt o X10 ligger på 6500-7500 i dagsläget eller?
Kommer troligen sjunka lite tror ja till lanseringen när Satio blivit lite äldre.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg