Filmbilden

Jag minns när man faktiskt kunde svara i denna tråd, då filmerna liksom var sånna som man sett.....nu verkar tråden vara ett examensarbete för studenter på Filminstitutet....

Jag minns när man faktiskt kunde svara i denna tråd, då filmerna liksom var sånna som man sett.....nu verkar tråden vara ett examensarbete för studenter på Filminstitutet....
Eller googleister...

Men det känns inte lika kul o skriva svar när man går efter skådisar.

Jag tycker det är bra att det blandas lite. Att bara köra blockbusters blir lite tjötigt i längden. Sen kanske man inte behöver lägga upp en independentfilm från 60-talet som bara 4 påtända hippies har sett.

Sen kanske man inte behöver lägga upp en independentfilm från 60-talet som bara 4 påtända hippies har sett.

...eller filmer som är så nya att de inte kommit till Sverige annat än i form av någon handvideokamera filmad version som någon städare lyckats filma över axeln på den som satt och klippte filmen...

...eller filmer som är så nya att de inte kommit till Sverige annat än i form av någon handvideokamera filmad version som någon städare lyckats filma över axeln på den som satt och klippte filmen...
Exakt. Folk ska ju ha haft en chans a se filmen i fråga utan att känna regissören.

Du kan väl filmen jag la upp sist?

Exakt. Folk ska ju ha haft en chans a se filmen i fråga utan att känna regissören.

Du kan väl filmen jag la upp sist?

ok, så vad är för jäkla bild som gäller nu, ni tjatar ju så mycket. :confused:

edit:

jag tror det är en film med den här muppen - jonathan rhys meyers

Last edited:
Visste inte att Carl Bildt var en skådespelare i unga år..

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back