Färgglada hattar för 18000 skattekronor

0.jpg

Btw, jag ska nog gå loss med kladdkritorna på väggarna här inne på mitt kontor nu, för att bli lite mer kreativ. S.a.s..

Gör en följetång av det och sänd på valfri Butterickskanal. Hatt söker kommunpolitiker...

:skrattaåt

så underbart korkat...
"Vi måste spara massor med pengar men för att tänka i lite nya banor köper vi inte hattar för 18k..." eeeeh... Tankevurpa någon??

Jag tror att det är foliehattar. Vad är det dom vet i Laholm som inte får komma ut??:va

Eller så är dom rädda för att FRA och nån annan myndighet har börjat jobba ihop och vill medelst foliehattar dölja sin inkompetens... :hihi

Nu är ni bara inskränkta och avundsjuka!

Såklart att politikerna måste få ha lite skoj, och att det väl säkert kan hjälpa dem att tänka i sina nya fina hattar!
Tänk nytt - tänk färgglatt.

Tänk om de köpt toblerone eller en västindienresa istället!
DET hade varit heeeelt crazy!

Det verkar som att någon kanske har läst Edward De Bonos bok Six Thinking Hats.

Men att köpa 60 hattar á 300kr känns ju lite överdrivet.

Dessutom så har jag för mig att De Bono nämner i boken att man inte behöver några fysiska hattar. Utan att det bara ska vara ett sätt att kunna bryta tankebanor och tänka genom en annan infallsvinkel. Men då det är några år sedan jag läste boken så är det möjligt att jag har fel på den här punkten.

Om det försöket slår väl ut, så hoppas jag att det blir ett riksomfattande inköp av clownnäsor till samtliga polismän i yttre tjänst.

Ni vill jag passa på att slå ett slag för världens bästa ord: Bjärt! Bjärt betyder att det är färgglatt på gränsen till skrikigt. En ZX9R-00 är bjärt.

Bjärt! Färgstarkt med finess!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...