Spamtråd för spammisarna

Igår? Har du varit på ridtur?
Föresten - hade du inte en häst på uteplatsen:D

Tro't eller ej men, ja. Eller, ridtur och ridtur. Hästen tog mig på en utflykt, jag hängde fast för glatta livet. :crash Försökte mig på det igår igen. Jag har äntligen hittat någonting som jag inte är grym på. :falsk-ödmjukhet
Jo, en liten svart står där och gnäggar. Han är dock så lugn och fin så. Ville du rida på honom!? Jag var ut en sväng med honom i lördags faktiskt. Riktigt trevligt.

God morgon och välkomna till en ny underbar arbetsvecka:tungan

God förmiddag! Har du till gång till burken idag?
:arsele :näsblod

Tro't eller ej men, ja. Eller, ridtur och ridtur. Hästen tog mig på en utflykt, jag hängde fast för glatta livet. :crash Försökte mig på det igår igen. Jag har äntligen hittat någonting som jag inte är grym på. :falsk-ödmjukhet
Jo, en liten svart står där och gnäggar. Han är dock så lugn och fin så. Ville du rida på honom!? Jag var ut en sväng med honom i lördags faktiskt. Riktigt trevligt.

Jaså där ser man. Det är inte lätt att rida men jag har hållt på med hästar ganska mycket när jag var yngre. Jobbade med inridning/tillridning av problemhästar bla.
Liten och Svart? Nja, jag föredrar stora hästar:D

God förmiddag! Har du till gång till burken idag?
:arsele :näsblod

Japp
Idag är jag åter på kontoret
Haft en bra helg annars? Tittade du på motogp i helgen?

Last edited:
Härligt väder i lördags, så det blev en 20-milarunda. Jippi! :) Men det blir riktigt kallt så fort solen går ner... :(

Härligt väder i lördags, så det blev en 20-milarunda. Jippi! :) Men det blir riktigt kallt så fort solen går ner... :(

Gött ju! Nej jag har inte kört i helgen. Vi hade spelarmöte och klubbdag på rugbyklubben och på söndagen blev det inte heller.:rolleyes: Det kommer väl fler fina dagar.
Har du bytt batteri på duccen ännu?

Gött ju! Nej jag har inte kört i helgen. Vi hade spelarmöte och klubbdag på rugbyklubben och på söndagen blev det inte heller.:rolleyes: Det kommer väl fler fina dagar.

Njäe, så jag fick springa igång den igen, men efter jag kört ett par mil så startade den som vanligt. Ska mäta spänning och lite annat, samt ladda det en gång till och se om det håller. Annars får det väl bli ett nytt batteri.

Söndagen var ju inte så fin, så jag var glad jag kom ut på lördagen! :)

Spelarmöte och klubbdag? Med öl och tilltugg? :)

Jaså där ser man. Det är inte lätt att rida men jag har hållt på med hästar ganska mycket när jag var yngre. Jobbade med inridning/tillridning av problemhästar bla.
Liten och Svart? Nja, jag föredrar stora hästar:D

Den är ettrig och go'.

Japp
Idag är jag åter på kontoret
Haft en bra helg annars? Tittade du på motogp i helgen?

Helgen har varit finfin. Ingen MotoGP. Det blev en sen frukost där vid tolv snåret och sedan blev det lite försök till tölt med en sådandär vanlig häst igen. :näsblod

Visst är det myysigt. :)

Tyvärr inga fler fina dagar på ingående. :(

Njäe, så jag fick springa igång den igen, men efter jag kört ett par mil så startade den som vanligt. Ska mäta spänning och lite annat, samt ladda det en gång till och se om det håller. Annars får det väl bli ett nytt batteri.

Jag har preziz bytt batteri i bilen. Den är liiite svårare att springa igång. Kan jag komma förbi och mäta i min bil oxå :) Den tjuvar säkert ström nånstanns

Spelarmöte och klubbdag? Med öl och tilltugg? :)

Tyvärr ingen öl men tilltugg iaf och 5-kamp:banana Så klart var man i det vinnande laget - "samlaget":D

Den är ettrig och go'.

Ja det tror jag säkert

Helgen har varit finfin. Ingen MotoGP. Det blev en sen frukost där vid tolv snåret och sedan blev det lite försök till tölt med en sådandär vanlig häst igen. :näsblod

Äsch Motopg var lika spännade som att titta på barnprogrammet med Ida. Stoner divade sig och körde av redan på uppvämningen:gnissla
Jasså du håller på med ponnissar. Inte mycket för dem - Små & ettriga som du säger

Visst är det myysigt. :)

Tyvärr inga fler fina dagar på ingående. :(

Nä nu e d rena natta :huvet Dax att ställa av?

Last edited:
Vet inte riktigt. Jag har hört talas om det men jag tänkte att du kanske vet :hihi Låter som om du har fullt sjå att gränsla andra hästkrafter :tungan

:arsele
Det borde nog hinnas med.
Sitter nu och funderar över om jag skall köpa en banhoj eller en bil. Hojen vore riktigt trevligt att pyssla med i vintermörkret och leka med till sommaren. Bilen kommer med stor sannolikhet att behövas i vinter för att komma närmare snön och i sommar att ta sig till banan med. :död

:arsele
Det borde nog hinnas med.
Sitter nu och funderar över om jag skall köpa en banhoj eller en bil. Hojen vore riktigt trevligt att pyssla med i vintermörkret och leka med till sommaren. Bilen kommer med stor sannolikhet att behövas i vinter för att komma närmare snön och i sommar att ta sig till banan med. :död

Ja det är klurigt när man kanske inte har råd till både och
Praktiskt eller kul
Men utan banhoj behöver du ju ingen bil som tar dig till banan heller:tungan
Kan du inte hyra/låna bil?
Banhoj blir lite svårare och deffinitivt dyrare att låna/hyra
Skaffa en skrothög (med drag = volvo?) för billig peng så har du kanske lite över till hoj oxå

Den får inte ha gått för långt heller. Helst under 6000mil, läderklädsel, navigator, svart optikpaket, sportchassi et c.

Jag har en Audi till salu, som gått 8200 mil. Mycket bra skick invändigt, men några smärre fel som måste rättas till utanpå. Däck som knappt rullat på asfalten och ett splitternytt batteri! Ljuddämparen är dessutom ny. Varningstriangel medföljer. ;) Tyvärr ingen läderklädsel och navigator får du montera in själv. Positivt är att den blivit utsedd till årets säkerhetsbil!

Jag har en Audi till salu, som gått 8200 mil. Mycket bra skick invändigt, men några smärre fel som måste rättas till utanpå. Däck som knappt rullat på asfalten och ett splitternytt batteri! Ljuddämparen är dessutom ny. Varningstriangel medföljer. ;) Tyvärr ingen läderklädsel och navigator får du montera in själv. Positivt är att den blivit utsedd till årets säkerhetsbil!

Ålder, modell, motor, färg, chassi, stolar...? :va

Då förstår jag att du har ett problem. Get over it!

Jag är ett problem!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back