Vems hoj är stulen i HGB?

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Blå R1 troligtvis 00-01 med blått kåpglas och vad som såg ut att vara Metzlers bakdäck.

Sågs på Dalhem centrum 23:55 inatt (lördag). Ringde direkt polisen varpå samlingen med ca 10 ny arbetskraft skingrades och två stycken hoppar på hojen utan hjälm eller något annat skydd och kör iväg utan lysen igång.

Skylten var avriven, skruvarna sitter kvar på en aluminium regplåtshållare.

Polisen skickade via radio direkt men då var hojen redan en bit ner på Annerovägen, troligvis på väg mot Preem där dom brukar smalas med stulna hojar.

Happy hunting.

WW har redan jagat runder efter den/dom, dom har kört sen vid halv elva tiden ikväll, fram o tillbax mellan dahlhem o fredriksdal.. ser ni dom så snälla kör på dom :mad: nej som ja säger haha.. men dom lär åka ditt snart tror ja om ww får tag i dom:)

lugn kompis... jag har full koll på denna person.

välkänd profil... jag vet vem han är, vad det e för hoj, vart den står parkerad nattetid mm

ring om du vill veta mer :tummenupp

Jag skall förlja hojen så fort jag får syn på den. Numer har man en sportigare bil så man hänger nog på ganska bra med tanke på att personen inte har hjälm och verkar inte behärska gasen särskillt bra.

Med sin historia tror jag nog många håller med om att en fortsatt karriär från rullstol passar detta svin.

Heja svenska rättsystem med mängdrabatt, nu e han ute på gatan och legitimt mål för miss i traffiken. :D

Det var inte långt i från att jag hade han i fram skärmen i fre natt men en hamburgare i näven så tog jag inte upp jakten men där är folk som har koll på och händer det inget snart så lär han fixa bort sig skälv från gatan för eller senare för han har ingen koll på hur man hanterar en hoj!

Det var inte långt i från att jag hade han i fram skärmen i fre natt men en hamburgare i näven så tog jag inte upp jakten men där är folk som har koll på och händer det inget snart så lär han fixa bort sig skälv från gatan för eller senare för han har ingen koll på hur man hanterar en hoj!

Sant. Han får skadestånd från vægverket om han kør omkull. Den hanteringen den mannen får av samhællet ær så det vænder sig i magen. Silkeshandskar deluxe. Men som du sæger. Han kommer snart bort från gatan. Det ær før många som har koll på aset. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back