Vinster att hämta!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Lägger en blänkare här åsse...
Vägsträckan bör några av er känna igen, "your turf" :)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=216506
Bromsbelägg att vinna :hihi

RR o RoH borde köra tillsammans, iaf nu när det är tunnt om folk - hur många av er kör fortfarande?

...finns åter ett stavfel (medvetet denna gång) för Maverick Ouyyyl att hitta :D...

jag vet jag vet...

rakan i skogen innan bialitt ... där en viss person slog över med sin silver R6 för några år sedan.. 05 ?

"RR o RoH borde köra tillsammans, iaf nu när det är tunnt om folk - hur många av er kör fortfarande?"

Bléjden är i vinterdvala nu, men kanske vi kan réjca med minimoto?? :D

jag vet jag vet...
rakan i skogen innan bialitt ... där en viss person slog över med sin silver R6 för några år sedan.. 05 ?

Lät ju otäckt, men perfa raka är det, med fickor på bägge sidor o nära Fika :tummenupp:tummenupp
"Eslövsrundan" råkkar...

Ett halvsletet belägg är ditt - Vill du ha höger eller vänster? Fram eller bak? :D

"RR o RoH borde köra tillsammans, iaf nu när det är tunnt om folk - hur många av er kör fortfarande?"

Intressant! Var kör ni? Har en Minimotard (Fiddy 110cc) med asfaltdäck som stått still en stund, sedan de lade ned i Landskrona..... :huvet

Last edited:
Lät ju otäckt, men perfa raka är det, med fickor på bägge sidor o nära Fika :tummenupp:tummenupp
"Eslövsrundan" råkkar...

Ett halvsletet belägg är ditt - Vill du ha höger eller vänster? Fram eller bak? :D

Intressant! Var kör ni? Har en Minimotard (Fiddy 110cc) med asfaltdäck som stått still en stund, sedan de lade ned i Landskrona..... :huvet

Nä, asså jag kör inte men hade vart kul :)
Har tillgång till en liten pocket bike 50cc som väger bara nån kilo. hehe

nähä du! VBK kör året om! Silwerwolf brukar också höras lite då o då, samt BeBe & Maverick ;)

Samma här..hojen står och vilar i ett garage lite halvt om halvt isärplockad för finputsning m.m.

Ja kommer man från Dalarna som VBK gör så åker man på allt oavsett väder! :gnissla :rolleyes:
Fel, är man en riktig karl med lite hår på bröstet och inte räds lite is på bollarna så ställer man inte av. Dom som inte kört en runda en fin vinterdag vet inte vad de missar. :rock:fakta

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back