Spamtråd för spammisarna

absolut, men kan inte göra det under arbetstid. :)

Nej det e ju klart. Hur skulle det se ut om man gjorde annat än det man ska på sitt jobb, typ sitta vid internet. :rolleyes:

:rofl Kan man inte få denna som ringsignal :hihi

Det borde ju inte vara några problem. leta upp låten, dra hem den, lägg den i mobilen sen e det fixat.

Jag vet att du klarar det. :tummenupp

japp, o i morgon ska ja ut till stallet igen. :tummenupp :krama

Vad har du lyckats med ang din fot???

Last edited:
Det borde ju inte vara några problem. leta upp låten, dra hem den, lägg den i mobilen sen e det fixat.

Jag vet att du klarar det. :tummenupp

Hm vet inte om jag fixar det med mina ringa datakunskaper men jag får väl prova någon kväll när jag har tid och oceaner av tålamod.

Har sett inlägg från dig mitt i nätterna innan. Jobbar du natt?

Hm vet inte om jag fixar det med mina ringa datakunskaper men jag får väl prova någon kväll när jag har tid och oceaner av tålamod.

Har sett inlägg från dig mitt i nätterna innan. Jobbar du natt?

Jupp. jobbar från 23:30 till 06:30, går på natten mellan söndag och måndag och går på helg frdag morgon.

Så nu är det helg för min del :yoparty

Sådär, precis stegit upp ur sängen.
Vad ska man hitta på för nått skoj idag då???

Tja, det är ju finalen i motogp hela helgen. Träning idag kval imorgon och lopp på söndag:tummenupp

Jag ska roa mig med att åka och shoppa ett nytt batteri till bilen och meka lite med skrothögen

Last edited:
är det på viasat motor då? Har ju inte den kanalen, bara vanliga viasat och däe är det väl bara fotboll o annan skitsport som tex golf (om det ens kan kallas sport).

Hur fan ska man lyckas avancera på spamlista om det inte är nån som skriver tillbaka. Dubbel poster osv räknas ju inte. Sesså sätt fart lite nu folk!!!

ÖKA!!!!!!!!!

Vilken kanal visas motogp på?

Jupp Palle har rätt. Viasat motor går den på vilken jag har sett till att skaffa så klart. Det blir soffläge med chips och öl i helgen:tummenupp

Hur fan ska man lyckas avancera på spamlista om det inte är nån som skriver tillbaka. Dubbel poster osv räknas ju inte. Sesså sätt fart lite nu folk!!!

ÖKA!!!!!!!!!

Vi motarbetar dig så klart för att du inte ska ha en chans att avansera:arsele

Vet inte, men man kan ju till exempel klicka här för att få svar på frågan -----> http://www.google.se/search?q=viasat+motogp

;)

Vad ska man med google till när svaret på alla viktiga saker finns här på sh:D

Last edited:
Jupp Palle har rätt. Viasat motor går den på vilken jag har sett till att skaffa så klart. Det blir soffläge med chips och öl i helgen:tummenupp

Vi motarbetar dig så klart för att du inte ska ha en chans att avansera:arsele

Vad ska man med google till när svaret på alla viktiga saker finns här på sh:D

Ni behöver inte motarbeta mig, ni leder ju redan så överlägset. tänkte mer dra ifrån palle samt överta moneys plats. och det är inte många inlägg kvar innan jag har gjort det. :)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back