Tophastighet på cbr 125

Min polares CBR har gasres på AlLa VäXlAR och toppar 253.56 km/h just nu men då är den drevad för axx.... + att han aldrig gasar max :)

Haha bra att denna grabb får seriösa svar iallafall! :tummenupp Ibland burkar det ju spåra ut och alla bara ljuger men Cbren är ju faktiskt den snabbaste hojen inom 125orna :tuttar

ej bänkad men har en gammal xr 600 motor i sig så den rör på sig kan tillägga att 600 motorn inte är direkt original heller:tummenupp

ok ska inte säga min polare direkt :D

MEN det finns en som gjort detta på http://www.125ccsportsbikes.com/forums/ de har gjort om forumet och jag kan inte logga in :näsblod men den ska finnas där någonstans för den instresserade :tummenupp

Ett tips är att titta på deras Mitos finns några schyssta med rd och cross motorer :yoparty

För en gångs skull ska jag vara seriös:yoparty
Jag har toppat min i 135 mätarfart, men verklig fart kanske är runt 115-120. Det är dock ganska meningslöst, du får ligga som en fällkniv och pressa i en halvminut för att nå den farten:tungan

För en gångs skull ska jag vara seriös:yoparty
Jag har toppat min i 135 mätarfart, men verklig fart kanske är runt 115-120. Det är dock ganska meningslöst, du får ligga som en fällkniv och pressa i en halvminut för att nå den farten:tungan

Bra svar för en gång skull :tummenupp

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”