Vilken cykel skall man satsa på?

Ska "tre barn" vara en faktor vid val av hoj? Är nämligen osäker på om det finns någon lämplig hoj som tar tre passagerare....
 
Ska tre barn med i ekvationen är väl Goldwing med sidovagn enda alternativet. Då försvinner ju dessvärre alla körgenskaper som du ville ha.
 
verkar var ett avancerat dagis de hær.

Mer ett simpelt vårdhem... :D
Men du bjöd faktiskt in lite och lite får man tåla. ;)

Tycker du en 600:a radfyra är för tunn kanske du ska prova en tvin eller trippel istället för lite mer vrid. Om du föredrar kurvor framför höga hastigheter kanske det kan funka bra med en kåplös hoj? Brukar vara billigare försäkring. Alternativt byta upp sig till en 1000-kubikare och inte botta ur den hela tiden.

Skitsvårt att svara på, beror helt på vad du gillar. Iväg och provkör lite olika maskiner och se vad du föredrar.
Helt spontant rekommenderar jag Triumph Speed/Streettripple, Daytona 675, en Ducati Monster eller SuperSport, men det är ju vara vad jag skulle valt...
 
problemet ær væl inte att køra fort,men kanske inte vill ha slæpp i børjan.gærna en cykel med många och billiga reserv delar på blocket.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top