FredagsTur 30 okt Alla helgons afton

qin4st

Call me Queen
Gick med
13 Jun 2007
Hoj
Suzuki (såld)
Tänkte köra ca 1300 från Höganäs. Jag är flexibel om någon har lust att hänga på.
Vädret ser lovande ut. Jag räknar med torra vägar. Stannar i garaget och putsar om det blir regn.

Det blev en kanonrunda va? Har varit flytthjälp hela dagen och gått och suckat i det fina vädret.

Det blev en mycket fin runda. Jag och en kompis från Lund körde. Körde från Eslöv och avslutade i Munka Ljungby.
Hänger du med nästa gång? Börjar bli lite tradigt att lägga upp tråd här och bjuda med folk när typ INGEN hör av sig :hördu

Det blev en kanonrunda va? Har varit flytthjälp hela dagen och gått och suckat i det fina vädret.

Vi körde genom Perstorp :blah

Last edited:
Det blev en mycket fin runda. Jag och en kompis från Lund körde. Körde från Eslöv och avslutade i Munka Ljungby.
Hänger du med nästa gång? Börjar bli lite tradigt att lägga upp tråd här och bjuda med folk när typ INGEN hör av sig :hördu

Vi körde genom Perstorp :blah

Tur att jag varit i Frillestad hela dagen. Hade jag hört er hade jag nog brutit ihop. :D

Men hallå.... folk jobbar ju när du ska ut o köra mitt på dan och dessutom har väldigt många ställt av redan. Du får ha tålamod och fortsätta lägga upp trådar om körning. Till våren lär du få hugg, misströsta inte. :tummenupp

Tack Maverick, för pepp. Du e snäll:krama
Snäll o snäll, låt mig säga så här, när jag var ny på hoj för fem - sex år sen så hade jag samma problem. Ville köra satan i gatan mycket men hade inga kompisar med samma intresse. La upp åka tråd efter åka tråd. Först var vi tre - fyra, sen blev vi 10 och helt plötsligt var vi 30 sen 80 och 100. Jag la av att organisera såna stolligheter i år när vi var över 220 st på SkåneVårenTuren...

https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=198769

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back