Namnförslag med klass på

Får man en son ska han heta Lennart, alt Lännart. Får man en dotter heter hon Gunn. Allt annat är uteslutet.

Hmm, jag tycker du borde vara vaksam. Att ha mer än två namn är ett säkert tecken på begynnande homosexualitet!

Den lille tjatar dagligen om att han vill börja köra cross. Är det månne en bögsport?:va Fan detta blir problematiskt... Får nog ge honom en stor kram när jag kommer hem i kväll och förklara att jag älskar honom trots att nog är homo.

Klart som fan det är. Han vill bara köra cross för att han gillar ha något stort, hårt mellan benen som vibrerar och ger kraftiga stötar.

Okej, saken är klar. Jag åker till Yamahacenter i morgon och köper en hoj till honom. Klart han måste bejaka sin sexuella läggning.

Quintus Petter funkar också bra, i alla fall om man har militär bakgrund (anropssignal för bataljonchef i ingenjörstrupperna under fredstida övningar)

Rudolf Petter - första kompaniet
Sigurd Petter - andra
.
.

Jag hade ViktigPetter som anropsnamn på ING3.... :tungan

Den lille tjatar dagligen om att han vill börja köra cross. Är det månne en bögsport?:va Fan detta blir problematiskt... Får nog ge honom en stor kram när jag kommer hem i kväll och förklara att jag älskar honom trots att nog är homo.
Han kommer att jucka mot ditt ben.
Bara så du vet.

När du nu säger det så dyker det upp svaga erinringar om att C IngBat kallades VP... Skönt att sånt kunnande förvisats till minnets allra dunklaste vrår.

Fast det var lite fint att åka Raptgb 915 med två Jawa-knuttar efter som man när lusten föll på kunde ta en åktur med eller skicka för att handla snus.

Ungefär när var du i i Boden?

Varit på Laxön?

Josefin är fint.
Björn är coolt.

Kopierat ifrån svenskanamn.se

"Björn kommer ur det gamla forntida namnet Beowulf som betyder bivarg, därför att detta djur åt binas honung. Därför var namnet känt redan av de gamla vikingarna."

Alla vet ju att beowulf är manlig, då är ju björn det med...

När du nu säger det så dyker det upp svaga erinringar om att C IngBat kallades VP... Skönt att sånt kunnande förvisats till minnets allra dunklaste vrår.

Fast det var lite fint att åka Raptgb 915 med två Jawa-knuttar efter som man när lusten föll på kunde ta en åktur med eller skicka för att handla snus.

Ungefär när var du i i Boden?

Varit på Laxön?

*/ ?>
Back