Namnförslag med klass på

Hahaha!:D Vad sägs om att bli lite internationell då?
Rita-mae, Bobbie-joe?
Eller som jag skrev i den andra tråden, mer åt det det jämnställda :
Ulla-Bengt, Knut-Britt?

Men om du ska ha ett svenskt WT så är det nog bara att ta någon just nu känd person och ändra lite på stavningen, t.ex:

Brittnei, Angel-lina...

Haha, lätt :D Ska genast lägga fram detta som förslag till sambon, hon kommer bli överlycklig. Eller? Jo, det måste hon bli. :va

Ajdå, ja då är det ju inget alternativ för Starstriker :( Men Glenn-Leon rimmar rätt bra, ett dubbelnamn kan ALDRIG bli trashigt :fakta

Ett dubbelnamn som innehåller Glenn kan aldrig bli trashy menar du? Eller bara rätt och slätt Glenn. Detta anrika blåvita namn! :yoparty

Adrian gillar jag.

Hitta ett namn som du har ett bra svar på när ungen frågar varför ni döpte honom till just det namnet. I detta fallet svarar du helt sonika: "Vi har döpt dig till Adrian för att hedra den bäste låtskrivaren i Iron Maiden. Han heter Adrian Smith."

Lite WT va?

Lika mycket som att ens fundera på att döpa en unge till Einar?

Einar kommer snart, lille kalle. VA!? Jag trodde detta var ett barnkalas!?? Jo, men Kalle, Einar är lika gammal som du, 10 år. Ahh, jävla mongonamn, han är säkert efterbliven.

Lika mycket som att ens fundera på att döpa en unge till Einar?

Einar kommer snart, lille kalle. VA!? Jag trodde detta var ett barnkalas!?? Jo, men Kalle, Einar är lika gammal som du, 10 år. Ahh, jävla mongonamn, han är säkert efterbliven.

Typiskt WT-snack. Att det skulle vara töntigt med gamla fina svenska namn. Det är ju jättevanligt nuförtiden. Sen får du bestämma dig: Är det ett WT-namn eller ett gubbnamn?

Bengt-lennart är ett sätt trevligt namn annars.

Edit: kör vi med trippelnamn så varför inte jan-sven-peter

Nja, kanske. Men alla jävla namn som dagisungar har då? Melvin, Elliot osv... En unge ska ju ha namnet resten av livet? Man måste hitta ett universalnamn som passar alla åldrar. Man kan ju inte ta ett namn och vänta tills ungen är 23för att det ska passa.

Raoul,,,,,,,, det tog mig 30 år och komma överens med det namnet, så nu tycker jag det är helt okey. Som en utmaning då.:cdevil

Dubbelnamn? Ja, då passar Petter-nicklas bra.

Har väntat på Dick, men ingen har ju föreslagit det än. :(

Terje.

Eller bara gå tillbaks på ruta ett. Johan!

Last edited:
Fräd
Loke <-- diggar jag
Brage
Balder
Vidar
Tyr
Odin

Last edited:
*/ ?>
Back