Halloweenkostym?

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ducati Monster S2R
Någon som kan komma med lite tips på sköna kostymer? gärna något man kan beställa så man har nästa helg?
Man vill ju inte se ut som alla andra på festen :tummenupp

Vi hittade en blå björn som vi väckte en kille på hans 30-årsdag med. Här är jag i endast huvudet.

Bifogat

• n892130065_1452478_4584.jpg
    n892130065_1452478_4584.jpg
    31.5 KB · Visningar: 83
Bebis?... En vuxenblöja och sån där bebismössa man knyter under hakan... och självklart en nappflaska med valfri drink som ser ut som välling. Förslagsvis "orgasm"... Och innan du gått hem måste du bara ha gjort nummer två i blöjan! :tummenupp

Lånar tråden lite. Jag har nyss opererat axeln, och har högerarmen i en förbannad mitella. Så, förslag på nån dräkt som man inte behöver trä in armen i, alt kan knäppa fram, mottages. Funderade lite på typ grekisk gudinna, de har väl bara nån lakanliknande klänning hängandes?

Lånar tråden lite. Jag har nyss opererat axeln, och har högerarmen i en förbannad mitella. Så, förslag på nån dräkt som man inte behöver trä in armen i, alt kan knäppa fram, mottages. Funderade lite på typ grekisk gudinna, de har väl bara nån lakanliknande klänning hängandes?

Sjögurka

Bifogat

• rg_865329_m600.jpg
    rg_865329_m600.jpg
    129.6 KB · Visningar: 74
Gör såhär: Sy fast en röd tyglapp i halsen på en polotröja (inuti halsen alltså, så att det bara ser ut som en röd platta som sitter i halskragen. Inga kanter ut över kragen), klipp två ögonhål på tröjans bröstkorg, sy fast ett svart finmaskigt nät innanför hålen, blås upp två ballonger, ta på dig tröjan, placera ballongerna på axlarna och ta på dig en skitstor skinnjacka. Du är nu en två meter lång huvudlös människa!:tummenupp

Vit skjorta med ståkrage, vita hängslen till de vita byxorna. Svarta kängor och svart mascara på högra ögat. Plommonstop, käpp och kanske en stilett. Voila! Alex, från A clockwork orange.

a-clockwork-orange-1971-director-stanley-kubrick.jpg

Den här funkar, men den är inte helt aktuell. Originell är den dock.

Bifogat

• mask.jpg
    mask.jpg
    68.8 KB · Visningar: 65
En polare tänkte ha en vit overall, målad med "twisterprickar". Alla olika färger, utom röd. Den har han i skrevet. Sen är varannan plupp på "snurrtavlan" röd. Han hoppas på "luckynumer" :D

En polare tänkte ha en vit overall, målad med "twisterprickar". Alla olika färger, utom röd. Den har han i skrevet. Sen är varannan plupp på "snurrtavlan" röd. Han hoppas på "luckynumer" :D

:rofl :rofl

jag ska köra klassikern, ett vitt lakan med 2 hål. Snabbt och enkelt

jag ska köra klassikern, ett vitt lakan med 2 hål. Snabbt och enkelt

Den är lätt och ger en rätt ok med uppmärksamhet. Aldrig snackat med så mycket brudar ute på krogen som då.

En annan outfit som ska funka fint är Bunny, en bekant körde det en kväll. Fick ett par kommentarer om att "alla tjejer vill ha en mr Rabbit".

Även klätt ut mig till centraldammsugare. En av de sämre outfits jag kört, men temat hemelektronik var väl inte det mest lysande heller...

Den är lätt och ger en rätt ok med uppmärksamhet. Aldrig snackat med så mycket brudar ute på krogen som då.

En annan outfit som ska funka fint är Bunny, en bekant körde det en kväll. Fick ett par kommentarer om att "alla tjejer vill ha en mr Rabbit".

Även klätt ut mig till centraldammsugare. En av de sämre outfits jag kört, men temat hemelektronik var väl inte det mest lysande heller...

det är bara sexigt om man är tjej och klär ut sig till en bunny, så jag kommer köra på spöke i år igen, knacka dörr o kasta ägg.
Its going to be a great HALLOWEEN:D:D:D

Ta på skinnställ, handskar, stövlar & hjälm.

Om någon undrar vem du ska föreställa hänvisar du till filmen "The Exterminator" från typ -79.

Förra året körde jag en lantmännenkeps, tänkte vara "bonde söker fru", brudisar brukar ju vara heta på realityshower.

Inte en jävel fatta att man var utklädd.

Ragg = 0

:mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!