Knarka inte i bilen

så sämst... men finner ändå lite skratt faktor i den. :rofl

Tyskland har varit jäkligt anonyma senaste årtionden. De tillverkar världens bästa bilar och verktyg men det enda man tänker på när man hör tyska är porr och nazism. Är det mig det är fel på?

Tyskland har varit jäkligt anonyma senaste årtionden. De tillverkar världens bästa bilar och verktyg men det enda man tänker på när man hör tyska är porr och nazism. Är det mig det är fel på?

Nepp. du är bara en i mängden.

Vafan är det med er?? klassisk tysk humor! skärp er!

:D
Det här är tysk humor, 2.6 bar i laddtryck vid marschhastighet i en standard MTU-marindiesel en vanlig dag, timme ut och timme in. :Bugar

[YOUTUBE-ID]5qJrx1XFlTc&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
:D
Det här är tysk humor, 5.6 bar i laddtryck vid marschhastighet i en standard MTU-marindiesel en vanlig dag, timme ut och timme in. :Bugar

Usch o fy, jag som tycker att Caterpillars marinmotorer är jobbiga att skruva på (konstruktören till 3516 modellen måste ha rökt på) men det där såg om möjligt ännu värre ut!

Usch o fy, jag som tycker att Caterpillars marinmotorer är jobbiga att skruva på (konstruktören till 3516 modellen måste ha rökt på) men det där såg om möjligt ännu värre ut!

Sjuka grejer. Var på motorprov hos MTU i Friedrichshafen för 2 år sedan :Bugar
Alla düskar där hade blå verkmästarrockar fö.
Den här bilden är från deras monteringshall en vanlig dag. Skräpigt va? :D

Nej nu ska jag sluta spamma sönder knarktråden

Bifogat

• IMGP1456eMedium.jpg
    IMGP1456eMedium.jpg
    87.9 KB · Visningar: 136
Sjuka grejer. Var på motorprov hos MTU i Friedrichshafen för 2 år sedan :Bugar
Alla düskar där hade blå verkmästarrockar fö.
Den här bilden är från deras monteringshall en vanlig dag. Skräpigt va? :D

Nej nu ska jag sluta spamma sönder knarktråden

Stor snigel liknande apparat i framkant på den pjäsen.

Sjukaste jävla turbo aggregat jag någonsin sett isåfall :skrämd

Starta en individuell tråd för sådana där bilder Jörgen!! Om du har fler förstås.

Stor snigel liknande apparat i framkant på den pjäsen.

Sjukaste jävla turbo aggregat jag någonsin sett isåfall :skrämd

Starta en individuell tråd för sådana där bilder Jörgen!! Om du har fler förstås.

Det sitter 3 turboaggregat med sjövattenkylda laddluftkylare i andra änden på motorn. De två snäckformade husen på framkant är vevaxeldrivna kylvattenpumpar för färsk- resp sjövatten.

Vi kan ta tysk dieselporr i Teo:s dieseltråd istället, innan Biltmore blåser en packning :D

Kan ni sluta snacka förbannade marindieslar i min jävla knarktråd!!!!

Tyskar är bäst i verkmästarrock byggandes dieselmotorer. När de försökar vara roliga är det däremot inte roligt längre :gnissla

Ibland hyr vi in en tysk, medelålders herre som filar in lager och lite service på vissa maskiner.
Kan knappt engelska, men är extremt skicklig på det han gör.
Han har sina små filar och andra ganska konstiga verktyg så går han omkring och pillar lite här och filar lite där i sina blåa verkstadsrock. :hihi

Tandläkare? :gnissla

Ibland hyr vi in en tysk, medelålders herre som filar in lager och lite service på vissa maskiner.
Kan knappt engelska, men är extremt skicklig på det han gör.
Han har sina små filar och andra ganska konstiga verktyg så går han omkring och pillar lite här och filar lite där i sina blåa verkstadsrock. :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg