[YOUTUBE-ID]WhJhZt_GOqk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]WALIARHHLII&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Ånä amrikanarna ä ente dumma![]()
Dumt folk är uppenbarligen för dumma för att inse att de kanske ska hålla tyst istället...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[YOUTUBE-ID]WhJhZt_GOqk[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]WALIARHHLII&feature=related[/YOUTUBE-ID]
Såg ut som om dom hade skrivit dit länderna men fel på kartan
Om man skulle ta USAs alla stater på en karta och byta namn på dom så tror jag inte många svear kan pricka rätt.
Var inte helt enkelt att placera helt korrekt med yttepytteländerna som Vatikanen, San Marino, Andorra och MonacoFinns även för europa om man vill det...
http://www.sheppardsoftware.com/country_europe_G2_drag-drop.swf
Det är svårare än man tror!
De verkar ju förbannat obildade. Däremot så har dom nog sökt länge för att hitta folk som är så "dumma". Dessutom får man väl sätta det i perspektiv och fundera på om man vet så jävla mycket om usa.
Men visst känner man sig förbannat välbildad och bäst när man ser den.![]()
neeeeh... dom är ju rätt små och den är nå sjukt känslig... minsta lilla pixel fel så missar man ju med x antal miles...
Det värsta tycker är med Geografi
Vissa av dem säger att de vill spränga upp hela länder, men de vet inte var de finns ?..
Irak på Australien ?? :S
Hoppas inte deras regering är lika![]()
Det räknas som ett land men det är ju ändå jämförbart med till exempel eu. Peka gärna ut medelöstern, jag är osäker på vart det ligger.USA är ju å andra sidan bara ett land, jag kan inte alla län i sverige heller... men jag kan fan peka ut vart frankrike, korea och medelöstern ligger på en karta.
Jag kan inte så mycket om USA de kan ingenting om resten av världen (baserat på filmen då). Tror det var nån sån där film där de bads peka ut USA, som de självklart visste var det största landet så ett flertal av dem pekade på ryssland
Tror precis som er andra att det måste vara hopklippt... skulle vara kul att göra ett eget experiment för att se hur det verkligen är![]()
Peka gärna ut medelöstern, jag är osäker på vart det ligger.![]()
Hehe, ja det är ju också ett område men det är ju flera små land som man aldrig besöker, orka hålla reda på dem![]()
![]()
Såg ut som om dom hade skrivit dit länderna men fel på kartan
Om man skulle ta USAs alla stater på en karta och byta namn på dom så tror jag inte många svear kan pricka rätt.
bara jag som verkligen inte tror att folk är så dumma? Kommigen hur jävla obildad man än är fattar man för i helvete att australien inte är frankrike och att star wars inte är basserad på en verklig händelse?
Videon luktar fake imo
Jag håller faktiskt med dig, förutom att det faktiskt heter googla, är du gammal LR???
Söker man efter roliga filmklipp och diverse information så är Google i många fall fullt tillräcklig då dom har väldigt många indexerade sidor men mycket information om man letar efter specialkunskaper finns inte indexerat på google utan man måste gå via andra källor.
Google må vara störst men inte den enda och inte bäst i alla lägen.
Det är bara fjortisar som tror att google är ensamma om sin tjänst.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |