Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag går gärna på nåt lungt ställe där man sitta och dricka ett par öl och snacka skit.

Och Lindquist klart att du tillhör gänget fortfarande, du är ju vår mascot.:yoparty
Roligt att se den den bilden. Hade nästen glömt den där piruetten under västerbron med motardgängets egen manneken pis i stäven :D
Ujuj vad tiden går, nu är båten på land och under tak, maskoten är sjukskriven och ute är det +2 :(

Last edited:
Roligt att se den den bilden. Hade nästen glömt den där piruetten under västerbron med kuttersmycket i stäven :D
Ujuj vad tiden går, nu är båten på land och under tak, mascoten är sjukskriven och ute är det +2 :(

Men jesus jävlar, har ni tävling i ordblindhet eller vadfan pysslar ni med? Det stavas "masKot" med stort K i mitten, inte något jävla c.

Jajuste, du glömde signa dig på listan också Jyrgen. Vi måste ju ha någon som står för bögskämten ikväll nu när Lindkvist har sjukanmält sig. :rolleyes: (Min asgrymma testosteronkedja som gör alla chicks våta ger du dock FAN i! Det är inget koppel...)

//Jag borde få pris i mest edits snart

Last edited:
Men jesus jävlar, har ni tävling i ordblindhet eller vadfan pysslar ni med? Det stavas "masKot" med stort K i mitten, inte något jävla c.

Jajuste, du glömde signa dig på listan också Jyrgen. Vi måste ju ha någon som står för bögskämten ikväll. :rolleyes: (Min asgrymma testosteronkedja som gör alla chicks våta ger du dock FAN i!)

Solly, jag har suttit och skrivit på engelske för mycket idag, pinsamt.
Visst ja, den drog jag i sist kommer jag ihåg ! :)...och spretfrillan.

Tackar för inbjudan, jag ska överlägga med mig själv. Låter kul!

Solly, jag har suttit och skrivit på engelske för mycket idag, pinsamt.
Visst ja, den drog jag i sist kommer jag ihåg ! :)...och spretfrillan.

Tackar för inbjudan, jag ska överlägga med mig själv. Låter kul!

Jaha, oj... uttryckte jag mig som att du hade något val i den här frågan? :va

Jaha, oj... uttryckte jag mig som att du hade något val i den här frågan? :va

Oooh, dominanta inslag! Härligt!:tuttar

Jag måste iväg till garaget nu men skriv i tråden när ni spikat lokal så ska jag dyka upp om jag har energi kvar när jag är hemma igen.

Jaha, kom hem strax efter 5 och klev upp 7, tror inte mitt huvud har fattat att jag har gått upp ännu. Och vart tog du vägen Jyrgen? Är det nån som vill byta och gå ut med två knattar ist för att sova så är det bara att pm'a mig. Fan lindqvist vi saknade dig igår, känndes naket på nåt sätt utan dig. Nej nu måste jag gå och dunka huvudet i väggen så att jag vaknar.:huvet

Vadå så Spiken tvinga er tillslut till patricia? :D

Det roliga var att den lilla sossen inte hade råd sen, utan var tvungen att dra hem för att det kostade 25 spänn att komma in på jollen. Eller så sa vakterna åt han att han skulle ta av kedjan och han vägrade.:hihi

Last edited:
:rofl Haha skönt o veta att inget va förändrat igår :D

Jaha, kom hem strax efter 5 och klev upp 7, tror inte mitt huvud har fattat att jag har gått upp ännu. Och vart tog du vägen Jyrgen? Är det nån som vill byta och gå ut med två knattar ist för att sova så är det bara att pm'a mig. Fan lindqvist vi saknade dig igår, känndes naket på nåt sätt utan dig. Nej nu måste jag gå och dunka huvudet i väggen så att jag vaknar.:huvet

Det roliga var att den lilla sossen inte hade råd sen, utan var tvungen att dra hem för att det kostade 25 spänn att komma in på jollen. Eller så sa vakterna åt han att han skulle ta av kedjan och han vägrade.:hihi

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar